SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pracujemy dla Ciebie” w kampanii Work Service

Agencja zatrudnienia Work Service ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Pracujemy dla Ciebie”. Jej celem jest nie tylko zachęcenie kandydatów do współpracy, ale też edukacja w zakresie zasad działania rynku pracy tymczasowej oraz zmierzenie się z mitami, które wokół niego narosły.

Article

Kampania Work Service opiera się na nowej strategii marki, której jednym z podstawowych założeń jest postawienie kandydata w centrum uwagi. Firma w swoich działaniach komunikacyjnych będzie kładła nacisk na nowe standardy komunikacyjne mające nie tylko wspierać w poszukiwaniu zatrudnienia, ale także będzie edukować i pomagać w świadomym planowaniu życia zawodowego.

Elementem scalającym wszystkie działania marketingowe będzie nowa strona internetowa, która ma odzwierciedlać nowe pozycjonowanie firmy.

Kampania Work Service ma zasięg ogólnopolski i będzie realizowana w prasie ogólnopolskiej i regionalnej oraz w internecie.

Działania ruszyły na początku kwietnia i potrwają do listopada tego roku. Za nową strategię marki odpowiada agencja J. Walter Thompson, realizacją kampanii opiekuje się agencja Neon Shake Advertising, z kolei planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Choice.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Pracujemy dla Ciebie” w kampanii Work Service

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl