SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Debiut „World of Dance - Polska” miał 1,7 mln widzów, a „Lepiej późno niż wcale” - 1,3 mln

Pokazany w piątek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego tanecznego widowiska „World of Dance - Polska” oglądało średnio 1,66 mln widzów. Z kolei debiut „Lepiej późno niż wcale” zainteresował 1,31 mln osób - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Uczestnicy „Lepiej późno niż wcale”; fot. G. PiekarskiUczestnicy „Lepiej późno niż wcale”; fot. G. Piekarski

W piątek, 14 września br. o godz. 20.05 Telewizja Polsat pokazała pierwszy odcinek nowego tanecznego widowiska „World of Dance - Polska”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,66 mln osób. Przełożyło się to na 11,80 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,01 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 3,30 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,24 mln, a w 16-59 - 1,76 mln).

Dla porównania, Polsat w I półroczu 2018 roku miał średnio 10,40 proc. udziału w 4+ oraz 11,57 proc. w 16-49. Oznacza to, że premiera nowego show miała delikatnie wyższe wyniki względem długookresowych udziałów stacji w obu grupach wiekowych.

Tego samego dnia o 21.35 stacja wyemitowała pierwszy odcinek programu „Lepiej późno niż wcale”, którego średnia widownia w 4+ wyniosła 1,31 mln widzów (RCH - 2,26 mln). Przełożyło się to na 10,81 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 10,80 proc. w grupie 16-49 oraz 10,10 proc. w grupie 16-59.

Program ten miał minimalnie niższe wyniki względem długookresowej oglądalności Polsatu w 4+, ale minimalnie wyższe w 16-49.

Kolejne odcinki „World of Dance - Polska” Polsat będzie pokazywać w piątki o godz. 20.05, a „Lepiej późno niż wcale” będzie można oglądać o 21.35.

Dołącz do dyskusji: Debiut „World of Dance - Polska” miał 1,7 mln widzów, a „Lepiej późno niż wcale” - 1,3 mln

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
A jak wypadła konkurencja w tym czasie?
odpowiedź
User
alex
Wynik OK, bez rewelacji, WOD trochę mało w komercyjnej, zaś Lepiej późno zaskakująco sporo w tej grupie. Wszystko zależy jaki będzie trend.
odpowiedź
User
rob
Jedynka slabo, Dwójka dobrze, potem srednio TVN fajnie w komercyjnej.
odpowiedź