SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WP.pl zmienia stronę główną: więcej wideo, bez kolumny interaktywnej i Telewizji WP

Portal WP.pl uruchomił nową odsłonę swojej strony głównej. Wyeksponowano na niej boks z treściami wideo, zrezygnowano natomiast z bocznej kolumny z krótkimi treściami. - Nowa strona główna to efekt wielomiesięcznej pracy, zebranych opinii, przeprowadzonych badań i audytów firm zewnętrznych - podkreśla Tomasz Machała.

Nowa wersja strony głównej WP.pl tak jak poprzednio jest oparta na kafelkach graficznych oraz bocznej kolumnie z linkami tekstowymi. U góry pojawił się duży moduł, w którym emitowane są programy na żywo oraz eksponowane inne produkcje wideo Wirtualnej Polski.

Usunięto natomiast boczną kolumnę, w której prezentowane były krótkie informacje, m.in. z mediów społecznościowych, a użytkownicy mogli je komentować z poziomu strony głównej. W tej kolumnie był też obecny player z Telewizją WP i innymi stacjami z oferty WP Pilot oraz rozgłośniami radiowymi z Open.fm.

- Uważnie i z szacunkiem słuchamy opinii naszych użytkowników. Myślę, że właśnie dlatego strona główna WP jest największa w Polsce. W tym duchu zrobiliśmy zmianę. Dajemy użytkownikom więcej przestrzeni, lepszy dostęp do użytecznych narzędzi, szybkość, ofertę wideo - opisuje Krzysztof Majak, szef strony głównej Wirtualnej Polski. - Wizualnie może wydawać się, że to nie rewolucja, a lifting, nowa wersja jednak niesie ze sobą szereg udogodnień, które wpłynęły m.in. na czytelność i szybkość ładowania. Technologicznie wyprzedzamy konkurencję. To też odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy u nas realizują precyzyjne, jakościowe kampanie. Oczywiście trwają też prace nad wersją mobile, tutaj zmian trzeba spodziewać się w najbliższych miesiącach - dodaje Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu rozwoju produktu wydawniczego w WP Media.

Na stronie zmieniono też siatkę powierzchni reklamowych. Wirtualna Polska podkreśla, że opracowano ją zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads oraz na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród użytkowników i klientów.

Nowa strona główna WP.pl jest trzykrotnie „lżejsza” od poprzedniej, dzięki czemu ładuje się szybciej.

- Nowa strona główna to efekt wielomiesięcznej pracy, zebranych opinii, przeprowadzonych badań i audytów firm zewnętrznych. Reklamodawcy mają nowe formaty i technologię nie do pobicia na rynku wydawców - podkreśla Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

WP.pl to kolejny z czołowych portali zmieniający swoją stronę główną - w połowie września w nowej odsłonie udostępniona została strona główna Gazeta.pl.

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. strona główna WP.pl zanotowała 10,88 mln realnych użytkowników, 457,8 mln odsłon oraz 61 minut i 35 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego. Natomiast cały portal WP.pl miał 15,41 mln użytkowników, 1,77 mld odsłon oraz 33 minuty i 2 sekundy średniego czasu korzystania w ciągu dnia.

W pierwszej połowie br. Wirtualna Polska Holding osiągnęła 250,05 mln zł przychodów ze sprzedaży i 27,73 mln zł zysku netto. W segmencie internetowym miała 243,13 mln zł wpływów i 80,37 mln zł skorygowanego zysku EBITDA, a Telewizja WP zanotowała 6,92 mln zł przychodów i 4,4 mln zł skorygowanej straty EBITDA.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: WP.pl zmienia stronę główną: więcej wideo, bez kolumny interaktywnej i Telewizji WP

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klari
Już teraz roi się od botów na niemotów!
odpowiedź
User
Technologiczna porażka
"Wizualnie może wydawać się, że to nie rewolucja, a lifting, nowa wersja jednak niesie ze sobą szereg udogodnień, które wpłynęły m.in. na czytelność i szybkość ładowania. Technologicznie wyprzedzamy konkurencję."

Nie mogę, chyba kac po ciężkim weekendzie jeszcze trzyma :D WP to technologiczna porażka w porównaniu do Onetu czy Interii :D A ta reklama na samej górze wyświetlana na cały ekran odpowiada na potrzeby użytkowników :D Jak was nie stać na zatrudnienie dobrych fachowców od IT (tutaj nie da się ciąć kosztów co tak bardzo kochacie), to zlećcie to na zewnątrz i niech jakaś zewnętrzna firma zajmie się tym raz, a skutecznie :D
odpowiedź
User
ds
Im i tak nic nie pomoże
odpowiedź