WP SportoweFakty na czele, Sport SE i Polsatsport.pl mocno w dół (TOP10 serwisów sportowych)

W listopadzie WP SportoweFakty, Onet Sport i Sport.pl osiągnęły 3-4-procentowe wzrosty liczby użytkowników, natomiast sekcja sportowa SE.pl i platforma internetowa Polsat Sport zanotowały kilkunastoprocentowe spadki. Do czołowej dziesiątki awansował Gol24.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Funkcjonujący pod marką WP SportoweFakty dział sportowy WP.pl, jako strona www i aplikacja mobilna, w listopadzie br. odwiedziło 8,01 mln internautów, co przełożyło się na 26,83 proc. zasięgu - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

WP SportoweFakty zdecydowanie wyprzedzają dwa kolejne serwisy sportowe. Sekcja sportowa Onetu zanotowała 7,53 mln użytkowników i 25,22 proc. zasięgu, a Sport.pl, stanowiący dział sportowy portalu Gazeta.pl - 6,16 mln internautów i 20,64 proc. zasięgu.

TVP Sport w internecie przed Polsat Sport

W czołowej dziesiątce są też działy sportowe innych portali ogólnotematycznych. Na Interii taka sekcja (jako serwis www i aplikacja mobilna) miała 4,25 mln użytkowników i 14,23 proc. zasięgu, a na portalu „Super Expressu” SE.pl - 2,86 mln odwiedzających i 9,58 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/o2-pl-przed-gazeta-pl-netflix-i-tiktok-z-rekordami-w-mobile-u-mediapanel-z-listopada,7170070222419585a ##

Platformę internetową TVP Sport odwiedziło 3,52 mln internautów, co dało 11,78 proc. zasięgu. Natomiast platforma Polsat Sport miała 2,29 mln użytkowników i 7,68 proc. zasięgu.

Meczyki.pl zanotowały 3,13 mln internautów i 10,48 proc. zasięgu, Flashscore.pl - 2,04 mln internautów i 6,83 proc. zasięgu, a Gol24 (jako strona www i aplikacja mobilna) - 1,89 mln użytkowników i 6,33 proc. zasięgu.

grafika

Miesiąc do miesiąca WP SportoweFakty zyskały 235,2 tys. internautów, co oznacza 3 proc. w górę. Podobne wzrosty zanotowały Onet Sport (o 219,7 tys., czyli 3 proc.) oraz Sport.pl (o 238,8 tys., 4 proc.).

Natomiast na Gol24 liczba użytkowników zwiększyła się o 385,7 tys., czyli 25,7 proc. Flashscore.pl osiągnął wzrost o 154,9 tys. internautów (8,2 proc.), a platforma TVP Sport - o 63,2 tys. (1,8 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/interia-wp-pl-i-fakt-pl-mocno-w-gore-w-informacjach-i-publicystyce-tvn24-pl-ze-spadkiem-top10,7170063687231105a ##

Sport na SE.pl bez jednej piątek użytkowników

Zmalały wyniki czterech platform. Zdecydowanie największy spadek zanotowała sekcja sportowa portalu „Super Expressu” - liczba jej użytkowników zmniejszyła się o 702,6 tys., czyli 19,7 proc.

Dział sportowy Interii stracił 204,9 tys. internautów (to 4,6 proc. w dół), Meczyki.pl - 120,5 tys. (3,7 proc.), a platforma Polsat Sport - 378,4 tys. (14,2 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol