Onet dalej na czele sportu. Duże wzrosty Wprost i Sport.pl

Dział sportowy na Wprost.pl zyskał blisko 2 miliony nowych użytkowników w czerwcu. Duże wzrosty osiągnęły też Sport.pl i sekcja sportowa Onetu, która pozostaje liderem zasięgowym w tej kategorii. Natomiast Flashscore każdego użytkownika przyciąga średnio na najdłużej.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Onet dalej na czele sportu. Duże wzrosty Wprost i Sport.pl

Według badania Mediapanel w czerwcu 2025 sekcja sportowa Onetu (Ringier Axel Springer Polska) pozostaje liderem w kategorii serwisów sportowych w Polsce, przyciągając 8,26 miliona realnych użytkowników (27,78 procent zasięgu), każdego przeciętnie na 17 minut i 39 sekund. 

Na drugie miejsce awansował Sport.pl (część portalu Gazeta.pl) z 6,81 miliona (22,92 procent zasięgu), a trzecie miejsc zajęła sekcja sportowa Interii (6,20 miliona i 20,87 procent zasięgu). 

Największy wzrost zanotował dział sportowy Wprost.pl z 138 tysięcy użytkowników w maju do 2,06 miliona w czerwcu, co pozwoliło mu znaleźć się w zestawieniu na pozycji dziesiątej. Jest to wzrost o zawrotne 1395 procent w okresie zaledwie miesiąca. Sport.pl zyskał 1,76 miliona, a serwisy sportowe Onetu (w tym Przegląd Sportowy) 1,37 miliona. Znaczące wzrosty osiągnęła również Wirtualna Polska (w tym Sportowe Fakty) oraz TVP – odpowiednio wzrost o 625 i 478 tysięcy użytkowników.

Wirtualna Polska z końcem 2024 roku zrezygnowała w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji czego jej witryny i aplikacje od stycznia br. notują w badaniu znacząco niższe wyniki niż poprzednio. Wirtualna Polska kwestionuje wyniki Mediapanelu, wskazując na znaczące rozbieżności między danymi audytowanymi i nieaudytowanymi. Według WP, Gemius instrumentalnie wykorzystuje jeden z elementów metodologii badania, zwany „balance amendmend”, w stosunku do podmiotów, które przestały płacić za badanie.

Jedynym serwisem, który miesiąc to miesiąca zanotował spadek liczby użytkowników, był Flashscore. Stracił ich 205 tys. 

grafika

Pomimo spadku użytkowników Flashscore przyciąga użytkowników zainteresowanych sportem w Polsce na średnio 59 minut i 2 sekundy, co daje mu pierwsze miejsce w tej statystyce. Wyprzedza serwisy sportowe TVP (37 minut i 14 sekund) oraz WP.pl (24 minuty i 57 sekund). Zaledwie na 1 minutę i 52 sekundy przyciągały użytkowników teksty publikowane w tematyce sportu na stronie Wprost.pl.

Aż o 32 procent (9 minut i 6 sekund) zwiększył się średni czas na użytkownika w przypadku serwisów sportowych TVP. Blisko 30-procentowy spadek natomiast zanotował Flashscore – o 24 minuty i 39 sekund.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu