SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Wprost” pokazuje w kampanii, jak się zmienia

“Zmieniamy Wprost” - pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa promująca zmiany wprowadzone ostatnio w tygodniku “Wprost” (AWR Wprost) pod kierownictwem Tomasza Lisa - dołączenie do tytułu nowych autorów oraz powrót do historycznego logotypu pisma.

W pierwszej odsłona kampanii, która ruszyła w poniedziałek i potrwa kilka dni, Piotr Najsztub zapowiada swój pierwszy wywiad, który przeprowadził dla pisma – rozmowę z Bronisławem Komorowskim. Kolejne odsłony akcji zaplanowano na 12 i 19 lipca br.

Kampania obejmuje radio (RMF FM, Radio Zet), prasę (“Rzeczpospolita”, “Dziennik Gazeta Prawna”, “Polska”) oraz internet (Onet.pl, Wp.pl, Bankier.pl).

Kreację i mediaplan przygotowała AWR Wprost we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: “Wprost” pokazuje w kampanii, jak się zmienia

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
EliMarmur
Wprost wykonał zwrot światopoglądowy o 180 stopni. Dotychczasowi (prawicowi) czytelnicy mogą odejść. A czy znajdą się inni?
odpowiedź
User
obserwator
I tak oto "wprost" z konserwatywnego, prawicowego pisma, staje się kolejną tubą propagandową w kolekcji PO. Panie Lisiecki, trzeba być idiotą, żeby zmarnować potencjał tylu prawicowych czytelników, tylko po to by się przypodobać platfusom i ich wazelinie.
odpowiedź
User
voltaren
Dokooptowanie Najsztuba to wystarczająca rekomendacje dla tych zmian. On już jeden tygodnik zmienił tak , że teraz nikt nie jest w stanie go poznać.
odpowiedź