SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wprost” reklamuje się pod hasłem „Nie ma świętych krów” (wideo)

Rusza kampania reklamowa tygodnika „Wprost” (PMPG). Akcja, przygotowana przez firmy BBDO Warszawa, BrandAuditors i Nano, będzie przebiegać pod hasłem „Nie ma świętych krów”.

Sylwester Latkowski

Sylwester Latkowski

Kampania „Wprost” ma podkreślać, że dzięki zmianom wprowadzony w piśmie przez Sylwestra Latkowskiego, który jest jego redaktorem naczelnym od połowy stycznia br, zyskało ono na wyrazistości. Przypomnijmy, że w redakcji na początku lutego utworzono dział śledczy, którym kieruje Michał Majewski (więcej na ten temat), natomiast współpracę z tygodnikiem zakończyło wielu felietonistów, m.in. Krzysztof Daukszewicz, Szymon Hołownia, Krzysztof Skiba, Tomasz Jastrun i Marcin Król.

Hasło główne startującej kampanii - „Nie ma świętych krów” - wymyślił sam Sylwester Latkowski. Slogan wpisuje się w ostatnie głośne publikacje „Wprost” dotyczące ministra transportu Sławomira Nowaka i jego powiązań z firmą reklamową CAM Media (więcej na ten temat) oraz Wojciecha Fibaka (zobacz szczegóły).

>>> „Wprost”: Nowak ‘ma-nas’, „GW” manipuluje, Król i Jastrun odeszli nie przez Fibaka

Kampania reklamowa „Wprost” oprócz autopromocji będzie obejmować telewizję, radio, internet, kina oraz outdoor (m.in. nośniki na warszawskich autobusach). Koncepcję kreatywną akcji i reklamy przygotowała agencja BBDO Warszawa na podstawie audytu marki „Wprost” zrealizowanego przez Marcina Kalkhoffa, partnera w kancelarii marketingowej BrandAuditors. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Nano należąca do grupy PMPG.

Według danych ZKDP, w marcu br. średnia sprzedaż ogółem „Wprost” (PMPG) wyniosła 67 854 egz. (zobacz szczegółowe dane).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wprost” reklamuje się pod hasłem „Nie ma świętych krów” (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
We Wproście są święte krowy bo znowu na okładce Fibak.
odpowiedź
User
Pedro
Słabiutka reklama, oj słabiutka!!!
odpowiedź
User
X
Bbdo to dla kasy ? Pomyłka
odpowiedź
User
Kto wykańcza dziennikarstwo?
Prawda! Właściciel Wprost oraz redaktorzy, którzy dziennikarzy okradają, nie płacą im należnych honorariów, a innym ludziom też zalegają z wypłatami za różne prace, wkrótce sami zapłacą wysoką stawkę za swoje matactwa. Czas złodziei w mediach się skończył!
odpowiedź
User
Yogidługonogi
Hasło nie ma szans sprostać rzeczywistości, ale brzmi nieźle, wbrew opiniom krytyków. Pytanie, czy cielęta żywiące się Newsweekiem to kupią, bo na inną klientelę bym nie liczył.
odpowiedź