SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wprost”, „Twój Styl” i „Party” 50 proc. więcej z reklam, „Show” 100 proc. więcej (TOP 10)

W lipcu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 2,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Dwa razy większe wpływy zanotował „Show”, o ok. 50 proc. wyższe - „Wprost”, „Twój Styl” i „Party”, za to o 40 proc. niższe - „Gala”.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe przychody reklamowe dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer) były w lipcu aż o 98,4 proc. większe niż rok wcześniej. Sporo więcej zarobiły też z reklam liderujące pod tym względem wśród czasopism „Wprost” (AWR Wprost) i „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - odpowiednio o 52,9 i 47 proc. Natomiast wpływy reklamowe „Party” (Edipresse Polska) wzrosły o 55,4 proc.

>>> Czytelnictwo magazynów: „Gala”, „Party” i „Show” zyskały czytelników

Nieznacznie więcej niż przed rokiem zarobiły z reklam w lipcu „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - 1,3 proc., oraz „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) - 3,369 mln zł, czyli 5 proc. więcej. Za to sporo niższe wpływy reklamowe zanotowały „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer), „Claudia” (G+J Polska) i „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) - odpowiednio o 14,2, 15,5 i 6,1 proc. Natomiast „Gala” (G+J Polska) zarobiła aż o 39,8 proc. mniej.

>>> „Newsweek” wyprzedził „Politykę”, traci „Przekrój”

Ogólny wzrost wpływów reklamowych magazynów w lipcu na poziomie 2,3 proc. to sporo mniej niż w całym I półroczu, kiedy te przychody były o 5,5 proc. większe (zobacz szczegółowe dane).

>>>> Gazety 11 proc. mniej z reklam: „GW” mocno w dół, „Rz” i „SE” w górę (TOP 10)

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
WIRTUALNEMEDIA.PLVII.2012VII.2011
Wprost10 610 933 zł6 941 500 zł
Twój Styl9 751 742 zł6 634 157 zł
Newsweek Polska7 679 402 zł7 576 450 zł
Tele Tydzień5 723 469 zł6 672 928 zł
Viva!4 795 788 zł4 490 895 zł
Flesz4 742 250 zł-
Claudia4 650 041 zł5 500 774 zł
Show4 321 916 zł2 178 541 zł
Świat Kobiety4 171 016 zł4 441 950 zł
Party3 894 150 zł2 506 038 zł
monitorowane tytuły razem192 083 893 zł187 836 901 zł

Dołącz do dyskusji: „Wprost”, „Twój Styl” i „Party” 50 proc. więcej z reklam, „Show” 100 proc. więcej (TOP 10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl