SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Wprost" wyprzedził "Politykę"

Tygodniki opinii notują dynamiczny wzrost wpływów z rynku reklamowego.

W okresie styczeń-listopad 2005 r.  "Wprost" zgarnął najwięcej z rynku reklam tygodników – wynika z danych Expert Monitor.

Magazyn wydawnictwa AWR "Wprost" zarobił prawie 100 mln złotych - to o 19 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2004 roku.

Kolejne miejsce zajęła "Polityka", które wyprzedza tytuł wydawnictwa Axel Springer Polska - "Newsweek Polska".

Top 10 tygodników

 

Rok I-XI.2005
TOP Medium (+ dodatki i wyd. specjalne) Koszt [zł]
Razem: Magazyny 1 792 740 703 zł
WPROST 99 985 232 zł
POLITYKA 97 688 060 zł
NEWSWEEK 91 269 616 zł
VIVA 57 654 816 zł
CLAUDIA 56 154 268 zł
TELE TYDZIEŃ 50 935 211 zł
PRZYJACIÓŁKA 49 122 721 zł
TWÓJ STYL 43 876 739 zł
GALA 42 424 500 zł
ELLE 31 698 140 zł
NAJ 31 093 990 zł

 

Rok I-XI.2004
TOP Medium (+ dodatki i wyd. specjalne) Koszt [zł]
Razem: Magazyny 1 560 474 698 zł
POLITYKA 84 785 477 zł
WPROST 84 071 242 zł
NEWSWEEK POLSKA 79 143 558 zł
CLAUDIA 54 333 508 zł
VIVA 50 599 907 zł
TWÓJ STYL 46 243 414 zł
TELE TYDZIEŃ 41 516 850 zł
GALA 41 133 450 zł
PRZYJACIÓŁKA 33 573 842 zł


źródło: Expert Monitor - expert-monitor.pl, dane bez autopromocji

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Wprost" wyprzedził "Politykę"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl