SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wprost” z responsywną wersją kiosku e-wydań na wszystkie urządzenia

PMPG Polskie Media, wydawca tygodnika „Wprost”, uruchomił nową responsywną platformę z dostępem do e-wydań pisma. Za jej pośrednictwem czytelnik może opłacić prenumeratę lub wykupić dostęp do pojedynczego numeru tytułu.

Nowa platforma pozwala zalogowanym użytkownikom na czytanie wszystkich artykułów z aktualnego numeru „Wprost”. Otwierają się one w oknie, które dopasowuje się do rodzaju urządzenia (laptopy, smartfony i tablety) oraz wielkości jego ekranu.

Wersja webowa kiosku działa pod adresem e.wprost.pl. Po rejestracji na platformie użytkownik może korzystać z wersji mobilnej za pośrednictwem aplikacji Wprost (dostępna przez Appstore lub Google Play) lub przeglądać wydanie w przeglądarce internetowej na smartfonie i tablecie. Platformę obsługuje ten sam responsywny system dla wersji web i mobilnej.

Odświeżony kiosk daje czytelnikowi możliwość opłacenia prenumeraty (miesięcznej, kwartalnej, półrocznej i rocznej) oraz zakup pojedynczych e-wydań „Wprost”. Do tej pory e-wydania „Wprost” można było czytać w formie PDF, do których dostęp posiadali prenumeratorzy tytułu, a pojedyncze numery oferowali tylko dystrybutorzy zewnętrzni.

Czy dotychczasowi prenumeratorzy otrzymali dostęp do platformy? - W tej chwili zachęcamy do skorzystania z platformy nowych użytkowników. Równolegle utrzymujemy starą platformę. Już wkrótce jej użytkownicy otrzymają ofertę migracji do nowego systemu - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Pawłowska-Pojawa, rzecznik prasowa PMPG Polskie Media.

Wydawca pracuje również nad wprowadzeniem podobnego rozwiązania sprzedaży ewydań tygodnika „Do Rzeczy”. Na razie nie wiadomo, kiedy ta platforma zostanie uruchomiona.

Przypomnijmy, że w marcu br. Ringier Axel Springer Polska wprowadził płatną ofertę „Newsweek Plus” obejmującą treści z tygodnika „Newsweek”, miesięcznika „Newsweek Historia” oraz amerykańskiej wersji „Newsweeka”. Są one dostępne online w ramach jednego konta na wszystkich urządzeniach (więcej na ten temat).

Z danych ZKDP wynika, że w marcu br. sprzedaż ogółem „Wprost” wyniosła 44 702 egz. (zobacz dane).

Dołącz do dyskusji: „Wprost” z responsywną wersją kiosku e-wydań na wszystkie urządzenia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nerd
Acha, czyli to co jest standardem u wszystkich wydawców, we Wprost jest nowością technologiczną? Wersją responsywną?? WTF?...
odpowiedź