Wraca Harry Potter. Powstanie "Fantastic Beasts And Where To Find Them"

Harry Potter powróci na duży ekran. Wytwórnia Warner Bros podpisała kontrakt z J.K. Rowling na nową serię filmów.

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:

Pisarka zadebiutuje w roli scenarzystki projektu "Fantastic Beasts And Where To Find Them", który oparty jest na jednym z podręczników z Hogwartu. Wielbiciele przygód Harry'ego Pottera mieli okazję zapoznać się z nim po raz pierwszy już przy okazji czytania "Kamienia filozoficznego".

"Fantastic Beasts And Where To Find Them" będzie pierwszym filmem z nowego cyklu o magicznych stworach i innych postaciach znanych z mitologii stworzonej przez J.K. Rowling przy okazji pisania serii "Harry Potter". Autorka zapewnia jednak, że nie będzie to ani sequel, ani prequel do serii o czarodzieju z błyskawicą na czole. Akcja pierwszego filmu rozgrywać się będzie w Nowym Jorku na 70 lat przed wydarzeniami z pierwszej części "Harry'ego Pottera".

Jak na razie nie wiadomo kto stanie za kamerą. Oprócz kinowych produkcji powstanie gra wideo i inne produkty.

mniej / megafon.pl / zero
Autor artykułu:
mniej / megafon.pl / zero
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu