SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wsparcie od najbliższych promuje PZU Maraton Warszawski (wideo)

PZU rozpoczęło kampanię promującą tegoroczną edycję sponsorowanego przez tę firmę Maratonu Warszawskiego. Akcję, podkreślającą znaczenie wspierania biegaczy przez najbliższe osoby, przygotowały firmy marketingowe VML Poland i Starlink.

Główną ideą kampanii jest przekaz, że łatwiej zadbać o zdrowie i kondycję, jeśli najbliżsi wspierają nas i motywują do działania. W reklamach wyrażają to hasła: „Biegnij, kochanie, biegnij” oraz „Biegnij, tato, biegnij”.

Kampania zaczęła się w poniedziałek i potrwa do 27 września, kiedy odbędzie się tegoroczny PZU Maraton Warszawski. Obejmuje telewizję (dwa 10-sekundowe spoty), prasę, internet oraz outdoor (reklamy na warszawskich autobusach). Ponadto w czasie samego biegu na jego trasie, w tunelu Wisłostrady, wyświetlane będą hasła takie jak: „Po zwycięstwo. Po siłę”, „Aby pokonać samą siebie”, „Pamiętaj o swojej motywacji” czy „Dasz radę”.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja VML Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: Wsparcie od najbliższych promuje PZU Maraton Warszawski (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl