SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wspólna promocja Samsung Electronics i Discovery Communications

Samsung Electronics i Discovery Communications poinformowały o rozpoczęciu współpracy w ramach promocji technologii telewizji wysokiej rozdzielczości i dostarczanych za jej pomocą materiałów.

Celem współpracy jest promocja technologii telewizji wysokiej rozdzielczości i dostarczanych za jej pomocą materiałów. Informację tę przekazano do publicznej wiadomości podczas IFA - największych na świecie targów elektroniki użytkowej, odbywających się w Berlinie.

Discovery Communications i Samsung zademonstrują widzom na całym świecie zalety zastosowania technologii HD. Podczas pierwszego etapu planowanej długofalowej współpracy, Samsung będzie wyświetlać programy Discovery nagrane zgodnie ze wszystkimi wymaganiami standardu HD, za pomocą ponad 30.000 telewizorów HDTV Samsung w ponad 40 krajach świata, w tym w Stanach Zjednoczonych, w Azji oraz w Chinach.

Prezentacje będą odbywać się na wystawach, w miejscach publicznych i sklepach, dzięki czemu globalna sieć pokazów dotrze do milionów potencjalnych użytkowników telewizji HD. Samsung zademonstruje technologię HD za pomocą telewizorów HDTV o różnych rozmiarach ekranu, zbudowanych na bazie różnych platform technologicznych, takich jak LCD, ekrany plazmowe, telewizory projekcyjne DLP  oraz kineskopowe SlimFit .

Discovery Communications zapewni programy wybrane spośród wysokiej jakości audycji HD emitowanych w jej sieciach na całym świecie. Do tej współpracy firmy wykorzystają materiały wybrane z rozległej biblioteki programów HD opracowanych przez Discovery.

Pierwsze prezentacje w ramach tej współpracy odbyły się na stoisku Samsung na targach IFA w dniach 2 - 7 września. Programy HD Discovery można było oglądać na największym odbiorniku telewizyjnym świata - 102-calowym telewizorze plazmowym, a także na 40-calowym telewizorze LCD Samsung, który ostatnio został uznany przez stowarzyszenie European Imaging and Sound Association za najlepszy telewizor LCD w Europie.

Obecnie spodziewany jest szybki wzrost popularności telewizji HD w Europie. Kilku usługodawców poinformowało już o swoich planach na 2006 rok. Zasadnicze znaczenie dla ich sukcesu ma dostępność wysokiej jakości programów HD oraz odbiorników telewizji HD.

Dołącz do dyskusji: Wspólna promocja Samsung Electronics i Discovery Communications

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl