SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wszyscy żyjemy #dlaemocji” - Grzegorz Krychowiak reklamuje telewizory Samsung (wideo)

Startuje kampania reklamowa telewizorów Samsung SUHD 2016 z udziałem piłkarza reprezentacji Polski Grzegorza Krychowiaka. Akcja jest realizowana pod hasłem „Wszyscy żyjemy #dlaemocji”.

- Już niedługo większość z nas zasiądzie przed telewizorami, aby kibicować swoim ulubionym drużynom. Dzięki innowacyjnym telewizorom Samsung SUHD 2016 oraz współpracy ze światowej klasy piłkarzem chcemy dostarczyć polskim kibicom emocje na najwyższym poziomie - tak zaangażowanie Grzegorza Krychowiaka do kampanii uzasadnia Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.

Spot z kampanii podkreśla intensywne emocje towarzyszące rozgrywkom sportowym. Inne reklamy opisują główne atuty promowanych telewizorów, m.in. funkcję HDR, technologię Quantum Dot, rozdzielczość 4K, konstrukcję 360 i ekran bez ramek.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja reklamowa, pod hasłem „Wszyscy żyjemy #dlaemocji”, będzie prowadzona w internecie (m.in. social media), kinach oraz poprzez działania public relations.

Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, produkcją spotu zajęło się FDR Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania public relations - agencja Havas PR Warsaw.

Dołącz do dyskusji: „Wszyscy żyjemy #dlaemocji” - Grzegorz Krychowiak reklamuje telewizory Samsung (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
janusz cebulak
Błaszczykowski reklamuje LG, Lewandowski Huawei, teraz Krychowiak Samsunga. Czyli pewnie Jakub Wawrzyniak zostanie twarzą Manty.
odpowiedź
User
Zen
2 tv samsunga mialem w zyciu i nigdy wiecej. Pol roku po okresie gwarancji i do wyrzucenia.
odpowiedź
User
Jh
Krychowiak to przecież metroseksualny kretynek. Brawa dla marketingu Samsunga ;)
odpowiedź