SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” na czele sprzedaży w 2015 roku

W 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w 2015 roku wyniosła 252 893 egz. i w porównaniu do 2014 roku spadła o 21,24 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 16,13 proc. do 209 213 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 124 425 egz., po spadku o 26,58 proc. - największym w zestawieniu.


Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 120 096 egz., notując 17,94 proc. straty.

Wirtualnemedia.pl

rok

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

339 641

252 893

252 893

413 088

321 093

321 093

Tina

318 187

209 213

209 213

352 939

249 494

249 455

Pani Domu

188 161

124 516

124 425

245 503

169 554

169 463

Naj

206 137

120 096

120 096

208 317

146 382

146 343


W grudniu 2015 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do grudnia 2014 roku zmniejszył się o 18,43 proc. do 232 702 egz.

Drugie miejsce należało do „Tiny” (194 902 egz.; spadek o 20,91 proc.), zaś z czwartego na trzecie awansowała „Pani Domu” (103 464 egz.; w dół o 27,03 proc.).

Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Naj”, który spadł na czwartą lokatę - było to 38,56 proc. do 97 216 egz.

Wirtualnemedia.pl

grudzień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

300 260

232 702

232 702

374 447

285 268

285 268

Tina

287 464

194 902

194 902

358 964

246 944

246 444

Pani Domu

153 784

103 555

103 464

216 518

141 890

141 799

Naj

166 463

97 216

97 216

231 528

158 549

158 216

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” na czele sprzedaży w 2015 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl