SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie miesięczniki wnętrzarskie na minusie w 2015 roku. „Dom & Wnętrze” z największą stratą

W 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zajęło „Moje Mieszkanie”. Wszystkie magazyny odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dom & Wnętrze”.

Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w 2015 roku wyniosła 56 767 egz. W porównaniu do 2014 roku zmniejszyła się ona o 4,92 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajęły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 13,90 proc. do 49 119 egz. Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez ZPR Media miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 39 875 egz., po spadku o 11,15 proc.

Najwięcej straciło pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w ub.r. zmniejszył się bowiem o 23,62 proc. do 7 101 egz.

ZKDP

rok

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

107 542

60 596

56 767

99 861

59 966

59 705

Cztery Kąty

104 278

54 063

49 119

108 808

59 123

57 048

M jak Mieszkanie

91 690

42 509

39 875

92 079

44 987

44 879

Weranda

42 841

26 103

26 103

43 329

26 207

26 207

Dobre Wnętrze

35 820

13 828

12 498

36 816

15 406

14 071

Dom & Wnętrze

21 630

8 903

7 101

29 413

12 001

9 297


W grudniu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do grudnia 2014 roku zmniejszyła się o 4,66 proc. do 64 211 egz.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „M jak Mieszkanie” (40 622 egz.; spadek o 4,87 proc.). Na trzecie miejsce spadły z kolei „Cztery Kąty” (39 002 egz.; spadek o 31,68 proc. - największy w zestawieniu).

W tym ujęciu jedyny wzrost odnotował „Dom & Wnętrze” - było to 3,74 proc. do 6 524 egz.

ZKDP

grudzień

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

107 960

74 214

64 211

102 008

67 348

67 348

M jak Mieszkanie

91 000

40 742

40 622

92 400

42 787

42 702

Cztery Kąty

100 200

43 265

39 002

125 000

62 455

57 090

Weranda

43 000

28 039

28 039

43 800

29 046

29 046

Dobre Wnętrze

35 800

12 787

12 677

36 955

13 973

13 758

Dom & Wnętrze

23 000

11 176

6 524

23 295

8 415

6 289

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie miesięczniki wnętrzarskie na minusie w 2015 roku. „Dom & Wnętrze” z największą stratą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl