SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie po trzech kwartałach. „Tele Tydzień” liderem

W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
 

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od stycznia do września 2015 roku uplasowała się na poziomie 795 897 egz., co oznacza stratę względem analogicznego okresu 2014 roku o 7,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,03 proc. i ustabilizowała się na poziomie 337 133 egz. Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 175 927 egz., po spadku o 0,39 proc.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 11,62 proc. i wyniosła 91 558 egz.

Wirtualnemedia.pl

I-III kwartał

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 085 129

796 920

795 897

1 171 126

861 130

859 136

To & Owo

506 462

337 133

337 133

547 490

362 621

362 621

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

267 620

175 927

175 927

264 175

176 613

176 613

Program TV

188 059

112 687

91 558

208 979

126 761

103 598

We wrześniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem września ub.r. zmniejszył się o 3,15 proc. do poziomu 798 602 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (328 271 egz.; w dół o 6,12 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (179 696 egz., spadek o 4,87 proc.).

Zaś najwięcej stracił, będący czwarty w zestawieniu, „Program TV”. Wynik tego tytułu zmalał bowiem o 16,65 proc. do 85 810 egz.

Wirtualnemedia.pl

wrzesień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 099 962

799 602

798 602

1 135 948

827 236

824 576

To & Owo

504 990

328 271

328 271

544 993

349 655

349 655

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

272 433

179 696

179 696

281 965

188 902

188 902

Program TV

167 266

106 048

85 810

201 082

124 935

102 949

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie po trzech kwartałach. „Tele Tydzień” liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl