PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła do 670 tys. egz.
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w kwietniu, „Kurier TV” stracił najwięcej
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I kwartale, „TV 14” i „Telemax” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w lutym, „Kurier TV” najbardziej w dół
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych, „Kurier TV” najbardziej w dół
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w 2017 roku. Tylko „TV 14” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych w listopadzie. Tylko „TV 14” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych. Tylko „TV 14” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I-III kwartale, tylko „TV 14” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży w sierpniu. „Telemax” zyskał najwięcej
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w lipcu, tylko „TV 14” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I półroczu, tylko „TV14” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami pism telewizyjnych w maju 2017
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży pism telewizyjnych w kwietniu. „TV 14” z największym wzrostem
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele pism telewizyjnych w I kwartale
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży. Tylko „TV 14” na plusie
Rynek tygodników telewizyjnych w sierpniu. Liderem „Tele Tydzień” z 709 tys. egz.
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem telewizyjnym w I półroczu 2016
„Tele Tydzień” na czele sprzedaży tygodników telewizyjnych w I półroczu 2016
Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkiem sprzedaży w maju. „Tele Tydzień” najchętniej kupowany
„Tele Tydzień” na czele tygodników telewizyjnych w I kwartale. „Program TV” o 16 proc. w dół
„Tele Tydzień” na czele tygodników telewizyjnych w I kwartale. „Program TV” o 16 proc. w dół
„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 800 tys. egz.. „Program TV” o 16 proc. w dół
Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” w dół o 43 tys. egz.
Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” w dół o 43 tys. egz.
Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” poniżej 800 tys. egz.
Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie po trzech kwartałach. „Tele Tydzień” liderem
Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie po trzech kwartałach. „Tele Tydzień” liderem
Spadła sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Program TV” najbardziej w dół
Spadła sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Program TV” najbardziej w dół
„Tele Tydzień” liderem tygodników telewizyjnych, mimo spadku o 75 tys. egz. Dane za I półrocze 2015 r.
„Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 780 tys. egz. (raport o tygodnikach telewizyjnych)
Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła o 140 tys. egz.. Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie
„Tele Tydzień” sprzedaje poniżej 850 tys. egz. Zyskał tylko „Kurier TV”
„Tele Tydzień” spadł poniżej 900 tys. egz. Sprzedaż tygodników tv w 2014 roku
„Tele Tydzień” spadł poniżej 900 tys. egz. Sprzedaż tygodników tv w 2014 roku
„Tele Tydzień” liderem z 816 tys. egz. sprzedaży. Tylko „Kurier TV” na plusie
„Tele Tydzień” liderem z 816 tys. egz. sprzedaży. Tylko „Kurier TV” na plusie