„Wszystko dla przyjemności” w kampanii Okocimia (wideo)

W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Okocim. Akcję pod hasłem „Wszystko dla przyjemności” przygotowały agencja Red8, dom produkcyjny Graffiti Film i dom mediowy Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa piwa Okocim jest utrzymana w konwencji przedwojennego filmu gangsterskiego, co ma podkreślać bogatą tradycję tej marki sięgającą 1845 roku. Głównym bohaterem humorystycznego spotu jest policjant, który dla męskiej przyjemności poświęca obowiązki zawodowe.

Akcja pod hasłem „Wszystko dla przyjemności” oprócz telewizji (45-sekundowy spot w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie, TV4, wszystkich programach Discovery Channel i Animal Planet, kanałach tematycznych Polsat Sport, TVP Sport, TVP Kultura i w stacjach z pakietu At Media) obejmuje internet i punkty sprzedaży (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, realizacją reklamy telewizyjnej zajął się dom produkcyjny Graffiti Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]