Wszystko.pl wciąż bez aplikacji mobilnej. Kiedy się pojawi?

Platforma sprzedażowa Wszystko.pl (Comarch), która ruszyła pod koniec czerwca, w dalszym ciągu nie ma swojej aplikacji mobilnej. Firma zapowiada, że ta pojawi się w „niedługim czasie”, ale nie zdradza konkretów. Aplikacja ma być dostępna w systemach iOS i Android.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

W opublikowanym na początku tego tygodnia komunikacie Wszystko.pl napisało, że „w niedługim czasie platforma ma w planach udostępnić klientom dedykowaną aplikację mobilną do robienia zakupów”. Kiedy konkretnie to nastąpi?

- Prace nad aplikacją mobilną trwają, chcemy udostępnić użytkownikom produkt, który będzie intuicyjny i funkcjonalny, nie jesteśmy w stanie potwierdzić teraz konkretnej daty wdrożenia – zastrzega w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Adrian Burtan, specjalista ds. marketingu treści i public relations Comarchu.

- Prace są na zaawansowanym etapie, kiedy tylko zostanie potwierdzona przybliżona data udostępnienia aplikacji, poinformujemy o tym. Prace nad aplikacją to złożony proces, dlatego chcemy, by w momencie startu była ona jak najbardziej dostosowana do oczekiwań użytkowników. Co więcej, nie wszystkie etapy są zależne od nas, część prac (weryfikacja aplikacji, akceptacja) jest po stronie dostawców z aplikacjami – dodaje Burtan.

Aplikacja ma być dostępna zarówno na urządzenia z systemem iOS, jak i na te z Androidem.

Wszystko.pl z 0 proc. prowizji od sprzedaży

Platforma sprzedażowa Wszystko.pl firmy Comarch wystartowała pod koniec czerwca po dwóch latach od pierwszych zapowiedzi.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wszystko-pl-oferta-problemy-techniczne-prowizje,7169508164266113a ##

Comarch zapowiadał, że sprzedający, którzy dołączą do wszystko.pl, mogą liczyć na pakiet benefitów, m.in.: 0 proc. prowizji od sprzedaży, brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta, sprzedaż w każdej kategorii, integracje Comarch ERP, BaseLinker, Open API czy indywidualny opiekun klienta.

Niekwestionowanym liderem na rynku e-commerce jest w Polsce Allegro. W zeszłym kwartale grupa zwiększyła sprzedaż w Polsce o 14 proc. i prowizję od sprzedaży z 10,46 do 11,04 proc. Z platform firmy korzysta 18,4 mln kupujących, z czego 14,2 mln w kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji