W opublikowanym na początku tego tygodnia komunikacie Wszystko.pl napisało, że „w niedługim czasie platforma ma w planach udostępnić klientom dedykowaną aplikację mobilną do robienia zakupów”. Kiedy konkretnie to nastąpi?
- Prace nad aplikacją mobilną trwają, chcemy udostępnić użytkownikom produkt, który będzie intuicyjny i funkcjonalny, nie jesteśmy w stanie potwierdzić teraz konkretnej daty wdrożenia – zastrzega w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Adrian Burtan, specjalista ds. marketingu treści i public relations Comarchu.
- Prace są na zaawansowanym etapie, kiedy tylko zostanie potwierdzona przybliżona data udostępnienia aplikacji, poinformujemy o tym. Prace nad aplikacją to złożony proces, dlatego chcemy, by w momencie startu była ona jak najbardziej dostosowana do oczekiwań użytkowników. Co więcej, nie wszystkie etapy są zależne od nas, część prac (weryfikacja aplikacji, akceptacja) jest po stronie dostawców z aplikacjami – dodaje Burtan.

Aplikacja ma być dostępna zarówno na urządzenia z systemem iOS, jak i na te z Androidem.
Wszystko.pl z 0 proc. prowizji od sprzedaży
Platforma sprzedażowa Wszystko.pl firmy Comarch wystartowała pod koniec czerwca po dwóch latach od pierwszych zapowiedzi.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wszystko-pl-oferta-problemy-techniczne-prowizje,7169508164266113a ##
Comarch zapowiadał, że sprzedający, którzy dołączą do wszystko.pl, mogą liczyć na pakiet benefitów, m.in.: 0 proc. prowizji od sprzedaży, brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta, sprzedaż w każdej kategorii, integracje Comarch ERP, BaseLinker, Open API czy indywidualny opiekun klienta.
Niekwestionowanym liderem na rynku e-commerce jest w Polsce Allegro. W zeszłym kwartale grupa zwiększyła sprzedaż w Polsce o 14 proc. i prowizję od sprzedaży z 10,46 do 11,04 proc. Z platform firmy korzysta 18,4 mln kupujących, z czego 14,2 mln w kraju.










