SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Wybierz Gillette! Wygraj Hyundaia!'

To hasło, z jakim ruszyła najnowsza akcja promocyjna Gillette, oficjalnego sponsora Mistrzostw Świata FIFA w Piłce Nożnej Niemcy 2006.

Przez dziesięć tygodni fani piłki nożnej, poza nagrodą główną – samochodem Hyundai Tucson, mogą wygrać także bilety na Mundial czy ściągnąć bonusy ze strony www.gillette.pl.

W celu wzięcia udziału w konkursie należy kupić wybrany produkt Gillette, a następnie wysłać SMS-em na numer 7190 wiadomość o treści GOL. Co tydzień następuje losowanie nagród.

Nagrodą główną w konkursie Gillette jest samochód rekreacyjny Hyundai Tucson o wartości 80,000 zł. Gillette jako oficjalny sponsor Mistrzostw Świata stwarza również możliwość wygrania 10 podwójnych biletów na mecz Polska – Niemcy, który odbędzie się 14 czerwca w Dortmundzie. Oprócz tego wszyscy uczestnicy konkursu będą mieli możliwość ściągnięcia logo, tapet i gier Java ze strony www.gillette.pl. Koniecznym warunkiem odebrania nagród jest dowód zakupu produktu.

Szczegółowe informacje dotyczące akcji promocyjnej znaleźć można na stronie www.gillette.pl. Promocja zakończy się 21 maja 2006 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Wybierz Gillette! Wygraj Hyundaia!'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl