SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wyborowa przyłącza się do akcji #zostańwdomu, rozdaje kody do CDA Premium

Marka wódki Wyborowa (Pernod Ricard) zachęca do pozostawania w domach oraz dostęp oferuje kody bezpłatnego dostępu premium do platformy CDA.pl. Akcję przygotowano z agencją VMLY&R Poland.

Zgodnie z ideą "Spotkanie zawsze znajdzie drogę" Wyborowa zorganizowała w kwietniu dwie transmisje na żywo. Pierwsza promowana była hasłem "Zostań w domu i spotkajmy się w Muzeum Polskiej Wódki". Stream odbył się w dwóch miejscach jednocześnie. W rolę prowadzącego wcielił się Maciej Starosolski - global polish vodka ambasador w Wyborowa Pernod Ricard, a gościem specjalnym została Adriana Marczewska - prowadząca program "Ślinotok" w Kuchnia+,

Podczas transmisji, widzowie mieli za zadanie odpowiedzieć poprawnie na pytania prowadzącego. Podczas drugiego spotkania prowadzący odpowiadali na pytania dotyczące zero waste.

Podczas transmisji widzowie mieli szansę wygrać kody dostępu do wersji Premium platformy CDA na 6 lub 12 miesięcy.

Darmowe kody do CDA Premium - zasady konkursu

Ponadto Wyborowa prowadzi konkurs, w którym do wgrania są kody dostępu do CDA Premium.

Za pomocą mechanizmu Leads Ads na Facebooku marka zadaje pytanie: "Jak dbasz o kontakt z przyjaciółmi bez wychodzenia z domu?". Autorzy najbardziej kreatywnych odpowiedzi zostaną nagrodzeni voucherami do portalu CDA dla siebie i swoich znajomych. W puli nagród znajduje się łącznie 900 kodów, umożliwiających 30-dniowy dostęp do CDA Premium.

Codziennie przez 30 dni, 10 osób ma szansę wygrać 3 kody dostępu do serwisu.

Konkurs trwa do 13 maja 2020 roku.

Akcja promocyjna obejmuje działania w mediach społecznościowych oraz na kanałach własnych marki. Kreacją i realizacją kampanii oraz zakupem mediów online zajęła się agencja VMLY&R Poland.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Wyborowa przyłącza się do akcji #zostańwdomu, rozdaje kody do CDA Premium

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zły PR
To chyba żart. Kody do pirackiej platformy? Kiepski ruch wizerunkowy.
odpowiedź
User
Wyborowa jest OK
Dobra jakość przez lara
odpowiedź