SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wydawca Vogue Polska wkrótce z "Vogue Uroda" i "Vogue Polska Men". Trwają prace nad aplikacją mobilną

Wydawca Vogue Polska - spółka Visteria - do końca 2019 roku ma uruchomić trzy nowe produkty w swoim portfolio: "Vogue Uroda", "Vogue Polska Men" oraz aplikacją mobilną. Kolejne mają pojawić się w pierwszej połowie 2020 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Justyna Markiewicz Article

Spółka Visteria jeszcze w tym roku poszerzy swoją działalność i wprowadzi na rynek trzy nowe produkty. Pierwszym z nich będzie "Vogue Uroda" - wydanie specjalne pisma, które będzie poświęcone urodzie, wellness i zdrowemu stylowi życia. Pojawi się na rynku 10 lipca br. i będzie dostępne do końca września. Jego koszt wyniesie 9,90 zł.

- Zgodnie z naszymi planami i analizą rynku mamy pewność, że to odpowiedni moment, by ofertę Visterii poszerzyć tytułami wykorzystującymi powszechny trend wellness oraz rosnące znaczenie mody męskiej i zaistnieć intensywniej w świecie mobile – zapowiada Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca wydawnictwa Visteria.

Jak wynika z naszych informacji, redaktor prowadzącą "Vogue Uroda" jest Katarzyna Straszewicz, szefowa działu uroda w "Vogue Polska", a redaktorem naczelnym - podobnie jak w przypadku głównego tytułu - Filip Niedenthal. Na razie będzie to jednorazowe wydanie specjalne.

Kolejny produkt: "Vogue Polska Men" będzie dostępny jesienią br. i będzie to wydanie specjalne pisma dla wielbicieli mody męskiej.

Dodatkowo w tym okresie pojawi się także aplikacja mobilna dla użytkowników, którzy chcą korzystać z treści "Vogue" na smartfonie.

- Aplikacja mobilna to kompleksowy projekt, nad którym pracujemy od kilku miesięcy. Obecnie jest już w fazie finalnych testów. Więcej o samym produkcie opowiemy we wrześniu, już teraz mogę zapewnić, że będzie bardzo innowacyjna, zarówno dla użytkowników, jak i reklamodawców - stwierdza Justyna Markiewicz.

Kolejne dwa produkty, które mają być związane z działalnością eventową Vogue Polska są zapowiedziane na pierwszą połowę 2020 roku. Wydawca ma zdradzić szczegóły tyvh wydarzeń we wrześniu br.

"Vogue Polska" to dwudziesta trzecia edycja magazynu na całym świecie. Cena pisma wynosi 16,90 zł, jego wydawcą jest spółka Visteria. Redaktorem naczelnym „Vogue Polska” jest Filip Niedenthal, a dyrektor zarządzającą Visterii - Justyna Markiewicz. natomiast spółka została założona przez Katarzynę Kulczyk.

Pierwszy numer pisma ukazał się w lutym 2018 roku, w tym roku z okazji pierwszych urodzin redakcja organizowała "Vogue Polska Festiwal".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wydawca Vogue Polska wkrótce z "Vogue Uroda" i "Vogue Polska Men". Trwają prace nad aplikacją mobilną

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek
Potwierdzam. :) W wariancie dla mężczyzn będzie sporo o samochodach elektrycznych ;)
11 8
odpowiedź
User
smakosz
Polski Vogue jest wyjątkowo słaby, niestety. Mogliby sobie dać z nim spokój.
36 6
odpowiedź
User
Placek
Potwierdzam. W wariancie dla mężczyzn będzie sporo o samochodach elektrycznych
Dla mężczyzn czy dla "mężczyzn"?
16 3
odpowiedź
User
ania
to prawda ze vogue sprzedaje sie tylko 30 tysiecy egzemplarzy?
19 1
odpowiedź
User
SK
to prawda ze vogue sprzedaje sie tylko 30 tysiecy egzemplarzy?


To nie jest tytuł dla każdego :) Jak na TG do ktorej celują to dobry wynik :)
3 8
odpowiedź