SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wydawca „Warszawskiej Gazety” i „Polski Niepodległej” zwiększył wpływy i zysk

W ub.r. przychody spółki FreeDomMedia, wydającej m.in. magazyny „Warszawska Gazeta”, „Polska Niepodległa” i „Zakazana Historia”, zwiększyły się o 3,5 proc. do 4,43 mln zł, a zysk netto - z 330,2 do 624,5 tys. zł.

Article

W sprawozdaniu FreeDomMedia złożonym w KRS nie wyszczególniono, ile wyniosły wpływy ze sprzedaży tytułów prasowych, ile z reklam w prasie, a ile z reklam internetowych. Firma wydaje tygodniki magazyny „Warszawska Gazeta” i „Polska Niepodległa” oraz miesięcznik „Zakazana Historia”. Żaden z tych tytułów nie został zgłoszony do kontroli sprzedażowej realizowane przez Polskie Badania Czytelnictwa.

Wiosną ub.r. spółka uruchomiła telewizję internetową PL1.tv.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Koszty operacyjne FreeDomMedia zmalały rok do roku o 0,9 proc. do 3,74 mln zł. Wydatki na usługi obce zwiększyły się z 2,4 do 2,51 mln zł, natomiast nakłady na wynagrodzenia spadły z 1,06 mln zł do 981,8 tys. zł, a na zużycie materiałów i energii - z 302,2 do 219,9 tys. zł.

Po wybuchu epidemii spółka uzyskała 5 tys. zł dotacji z budżetu Warszawy.

Jej pozostałe koszty operacyjne wzrosły z 18 do 26,2 tys. zł, natomiast wydatki finansowe skurczyły się z 206,2 do 5 tys. zł, a pozostałe wpływy operacyjne - z 68,3 do 5 tys. zł.

Większe przychody przy niższych kosztach przełożyły się na duży wzrost wyników rentowności spółki. Zysk sprzedażowy poszedł w górę z 501,4 do 687,1 tys. zł, zysk brutto - z 363,5 do 687,1 tys. zł, a zysk netto - z 330,2 do 624,5 tys. zł.

W ub.r. spółka zapłaciła 624,5 tys. zł podatku dochodowego, wobec 330,2 tys. zł rok wcześniej.

10 proc. udziałów FreeDomMedia ma prezes spółki Piotr Bachurski, natomiast 90 proc. - spółka UTS Media Group należąca do Niny Bachurskiej. Udziałowcy postanowili, że zeszłoroczny zysk netto zasili kapitał zapasowy firmy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wydawca „Warszawskiej Gazety” i „Polski Niepodległej” zwiększył wpływy i zysk

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
Nie wiem czy branżowy portal powinien pisać o tego typu ekskrementach.
odpowiedź
User
empiryk
Dla niezorientowanych:
1. U Bachurskiego piszą blogerzy, którzy działali kiedyś na salonie24. Salon miał być trampoliną dla mejnstrimowych dziennikarzy w Internet, ale wybiły się takie nołnejmy. Niektorym do dziś gul skacze.
2. Bachurski rok do roku notuje wzrost sprzedaży, nakładów i zysków. A działa głównie w papierze. I co michniki? Można? Można!
odpowiedź
User
asdf
Pewnie reklamy ze SSP plyna otwartym strumieniem - w koncu tematyka zgodna z linia milosciwie nam panujacych
odpowiedź