SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wydawca 'Wprost' zatrudnił agencję PR

Spółka AWR "Wprost" nawiązała współpracę z agencją public relations FuturePR, należącą do grupy marketingowej BrainJuice Group. W ramach podpisanej umowy, FuturePR odpowiada za obsługę public i media relations tygodników "Wprost" oraz "Wprost Light".

Wydawca 'Wprost' zatrudnił agencję PR

Poza tym agencja odpowiedzialna jest także za media relations przy obsłudze eventów organizowanych przez wydawnictwo oraz wspiera budowanie obecności AWR "Wprost" w Internecie.

Umowę podpisano do końca roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wydawca 'Wprost' zatrudnił agencję PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl