SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wydawnictwo Przekrój odświeży swoje tytuły

Wydawnictwo Przekrój przygotowuje zmiany w swoich tytułach. W czerwcu tygodnik „Przekrój” zmieni szatę graficzną. Odświeżony zostanie też miesięcznik „Sukces”, który od numeru czerwcowego będzie mieć nową redaktor naczelną.

Nowa odsłona magazynu „Przekrój” zostanie zaprezentowana w czerwcu. - Pracujemy nad zupełnie nowym layoutem magazynu (wydawnictwo zleciło jego wykonanie Michaelowi Okrajowi z niemieckiego studia Designerdeutsch – przyp. red.). Ma on podkreślić bardziej elegancki charakter „Przekroju”. Nasze wydawnictwo chce mocno zaistnieć w internecie i dlatego chcemy dać temu wyraz również w szacie graficznej magazynu. Zmiana layoutu nie pójdzie jednak w parze z drastycznymi zmianami w treści. Dalej będziemy kładli nacisk na nowoczesną kulturę, wciąż będziemy też inwestować w tematykę naukową oraz cywilizacyjną – powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Artur Rumianek, dyrektor wydawniczy spółki Przekrój.

Zarówno „Sukces”, jak i „Przekrój” miały do tej pory wierne wersje internetowe. – Dotąd nie różniły się one zbytnio od magazynów drukowanych. W najbliższym czasie chcemy stworzyć z tych dwóch serwisów swoiste multimedialne platformy komunikacyjne dla czytelników, gdzie będzie można znaleźć dużo dodatkowych informacji, w tym pliki multimedialne – zapowiada Rumianek.

Niedawno w Wydawnictwie Przekrój miały miejsce roszady personalne. Zwolniono zastępcę redaktora naczelnego „Przekroju” Juliusza Urbanowicza oraz redaktor naczelną „Sukcesu” Barbarę Stanisławczyk. Stanisławczyk pracuje wprawdzie jeszcze nad numerem majowym „Sukcesu”, ale - jak powiedział nam Rumianek – mimo wcześniejszych zapowiedzi w przyszłości nie będzie w żaden sposób współpracowała z wydawnictwem.

Jej stanowisko zajmuje Agata Daniluk, która ostatnio była szefem działu life-style w internetowym serwisie Dziennik.pl. Pod jej kierownictwem „Sukces” ma zostać odświeżony. Szczegóły planowanych zmian będą znane wkrótce.

Barbara Stanisławczyk była redaktor naczelną „Sukcesu” od 2006 roku, wcześniej pracowała jako wicenaczelna tego magazynu. Ostatnio przez kilka miesięcy piastowała też funkcję dyrektora wydawniczego Wydawnictwa Przekrój, na której zastąpił ją Rumianek.

Juliusz Urbanowicz był wicenaczelnym „Przekroju” raptem od trzech miesięcy. Wcześniej pracował m.in. w tygodniku „Wprost” i „Dzienniku”.

Dołącz do dyskusji: Wydawnictwo Przekrój odświeży swoje tytuły

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
andre55
Tak oto pojawią się za chwilę na rynku kolejne dwa magazyny pochodzenia niemieckiego, których nie odróżnimy, jak ich "braci i sióstr" w portfoilio kolorowej prasy bulwarowej niemieckich gigantów... Marian Eile przewraca się w grobie, ale nic nie może zrobić. Tylko my, czytelnicy, możemy zagłosować...
odpowiedź
User
MMM
Kiedyś był jedyny w swoim rodzaju, teraz jest jednym z całej masy. Niczym się nie wyróżnia więc nie warto nawet po niego sięgać.
odpowiedź
User
cienki_bolek
po raz kolejny piszę, Przekrój był umiarkowanym pismem mieszczańskim o lekkim zabarwieniu konserwatywno_liberalnym; zrobienie z niego lewacką bojówkę odstraszyło wielu normalnych czytelników, Podobny los spotkał także zasłużenie Wprost (poszło w drugą skrajność).
Panie (nowy) Właścicielu, tu nie tyle trzeba zmieniać szaty graficznej, ile przewietrzyć to lewackie towarzystwo.
odpowiedź