„Wygraj krowę z mlekiem” - Mleko Wypasione od Mlekovity w promocji płatków Nestlé

Wystartowała druga odsłona kampanii promocyjnej płatków śniadaniowych Nestlé, w której do zdobycia są litrowe opakowania Mleka Wypasionego (produkowanego przez SM Mlekovita) oraz pluszowe krowy. Akcję, pod hasłem „Wygraj krowę z mlekiem”, przygotowała i realizuje agencja Unique One.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Wygraj krowę z mlekiem” - Mleko Wypasione od Mlekovity w promocji płatków Nestlé

Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo płatki Nestlé biorące udział w promocji, a następnie zgłosić paragon na stronie win-a-cow.com. Nagrodą w loterii jest litrowe opakowanie Mleka Wypasionego oraz pluszowa maskotka krowy. Akcja jest oparta na zasadzie instant-win - uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał.

Loteria będzie prowadzona do końca września. Za jej przygotowanie i obsługę odpowiada agencja Unique One.

grafika

Promocję wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Wygraj krowę z mlekiem” realizowana w telewizji, internecie oraz punktach sprzedaży.

Kreacją reklam zajęła się agencja McCann & MRM, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"