SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wyjątkowe logotypy ze wspomnień na 20-lecie konkursu Effie

Wystartowała kampania reklamowa upamiętniająca jubileusz 20-lecia konkursu Effie Poland. SAR przygotował akcje we współpracy z Saatchi & Saatchi, Prodigious oraz Starcom (agencje Grupy Publicis).

Kampania wykorzystuje typografię generatywną do stworzenia pierwszych na świecie logotypów wygenerowanych ze wspomnień, spostrzeżeń i przeżyć osób związanych z Effie Poland.

Na kampanię składa się seria filmów z osobami, które na przestrzeni ostatnich 20 lat wniosły znaczący wkład w rozwój Effie Poland.  Są wśród nich między innymi: Małgorzata Lubelska (szefowa marketingu Grupy Żywiec), Dariusz Andrian (CEO VMLY&R, prezes SAR), Paweł Patkowski (odpowiedzialny za marketing Orange), Kot Przybora, Szymon Gutkowski (dyrektor generalny DDB  Warszawa), Anna Pańczyk(CEO Grey London), Agnieszka Kosik (szefowa Facebooka w Polsce), Iwona Doktorowicz-Dudek (wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej), Małgorzata Węgierek (CEO Havas Media Group Poland), Jacek Balicki (wiceprezes ds. marketingu w nc+) czy Piotr Piętka (co-CEO Grupy Publicis).

Wywiady będzie można oglądać na kanale YouTube Effie Awards.

Dla każdej z tych osób został stworzony indywidualny, jubileuszowy logotyp 20-lecia, a ta praca została udokumentowana na 20 produkcjach video stanowiących oś kampanii.

Dodatkowo, na stronie 20 lat Effie można wygenerować swój własny logotyp związany z Effie Poland.

Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi,  za produkcję odpowiada Prodigious. Wsparcie na etapie tworzenia planu komunikacji i partnerstwa mediowego do kampanii zapewnił Starcom.

Dołącz do dyskusji: Wyjątkowe logotypy ze wspomnień na 20-lecie konkursu Effie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl