SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wyniki I. etapu konkursu "Złote Spinacze"

Spośród 57. prac zgłoszonych do konkursu na najlepszą kampanie PR jury wybrało do II. etapu 18 projektów z 6 kategorii

Spośród 57. prac zgłoszonych do konkursu na najlepszą kampanie PR jury wybrało do II. etapu 18 projektów z 6 kategorii.

"Biorąc pod uwagę ilość zgłoszonych prac, jak i ich poziom merytoryczny, nominacja sama w sobie jest już ogromnym wyróżnieniem" - powiedział Paweł Trochimiuk, Przewodniczący Jury Konkursu "Złote Spinacze" - "Gratulujemy autorom nominowanych projektów i życzymy im sukcesów w dalszych etapach konkursu. Jednocześnie liczymy, iż dla autorów prac, które nie zostały tym razem nominowane do II. etapu, wyniki te stanowić będą wyzwanie do uczestnictwa w kolejnych edycjach konkursu i motywację do doskonalenia zawodowego".

Decyzję podjęło jury składające się ze znanych dziennikarzy i specjalistów w zakresie komunikacji, jak również przedstawicieli agencji członkowskich ZFPR. Wśród nominowanych znajdują się zarówno firmy, jak i agencje PR. Oto lista nominowanych:

Kategoria 1 - PR korporacyjny

  • Wizjonerzy poszukiwani! - United PR
  • Żywieckie Muzeum Humoru - Eskadra BTL
  • Alchemia szczęścia przed Europlexem - Partner of Promotion

    Kategoria 2 - PR produktu
  • Odzyskujemy zaufanie do Neostrady Plus - Profile
  • Promocja kwiatów - Sigma
  • Pierwsza w świecie internetowa transmisja z wyklucia wielkanocnych kurczaków - GCI
  • Latający nauczyciel Świata Wiedzy - GCI
  • Nike - lider na rynku, lider w świadomości - Partner of Promotion

    Kategoria 3 - Kampania edukacyjna
  • Plaża - Zdrowie - Uśmiech. Nad wodą bezpiecznie - Profile
  • Śpij dobrze! - Sigma
  • Dobry sen - program walki z bezdechem niemowląt - Spin Communications

    Kategoria 4 - Komunikacja kryzysowa
  • Wizyta "Ciotki Ju" w Polsce - Sigma
  • Inwestycja Enterasys Networks w JTT Computer S.A. - ITBC Communication

    Kategoria 5 - Public Affairs & Lobbying - VAT w budownictwie - GGK - Kratka - ComPress

    Kategoria 6 - Kampania społeczna
  • Alkohol - Nieletnim dostęp wzbroniony! - Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - Browary Polskie
  • Płytka wyobraźnia to kalectwo - Rowland Communications / Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji
  • Polskie danie dla Europy - Feedback/Hill&Knowlton
  • Nie kupuj od przemytników! - Headlines Brand & Corporate Communication

    Autorzy nominowanych prac mają teraz 2 tygodnie czasu, do 31 października 2003 r. na dostarczenie pełnej dokumentacji realizowanych działań, a następnie jury dokona wyboru zwycięzców. Ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek "Złotych Spinaczy" nastąpi w dniu 28 listopada br. na uroczystym bankiecie w hotelu Sheraton.
  • Dołącz do dyskusji: Wyniki I. etapu konkursu "Złote Spinacze"

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl