SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

TVP1 liderem. „M jak miłość” hitem tygodnia, „Fakty” najwyżej wśród dzienników

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły serial „M jak miłość”, konkurs skoków na MŚ i „Sanatorium miłości”. Wśród stacji w 4+ pierwsza była TVP1, a w 16-49 pozycję lidera zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 18 do 24 lutego 2019 roku, najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 5,48 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 35,22 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęła transmisja niedzielnego konkursu skoków z MŚ w narciarstwie klasycznym Seefeld 2019. Relację z drużynowych zawodów, które odbyły się na skoczni w Insbrucku, w samej TVP1 śledziło 3,88 mln osób (28,79 proc. udziału). Konkurs ten był również relacjonowany w TVP Sport oraz na Eurosport 1.

Podium wśród hitów tygodnia zajął kolejny odcinek nowego reality-show TVP1 „Sanatorium miłości”. Audycja ta w TVP1 zgromadziła 3,88 mln osób (28,79 proc. udziału).

Czwarty był medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 20 lutego miał 3,56 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 22,86 proc.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 21 lutego na antenie tej stacji obejrzało 3,36 mln widzów (23,24 proc. udziału). Była to ósma topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników był „Teleexpress” Jedynki, który zgromadził 2,62 mln widzów (emisja 24 lutego; 16. pozycja). Do zestawienia top 20 na 17 pozycji uplasowały się jeszcze „Wiadomości” Jedynki z 2,59 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,53 mln oglądających (również 24 lutego; 18 lokata).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,74 mln osób, co dało TVP1 30,06 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęły „Fakty” (1,26 mln widzów; 21,99 proc. udziału), a podium uzupełnia serwis sportowy po „Faktach” (1,19 mln widzów; 19,59 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,03 pkt. proc. do 10,58 proc.

Drugą lokatę zajął Polsat, której udział w analizowanym okresie wyniósł 9,99 proc. (do góry o 0,73 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN, który awansował z czwartej lokaty. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,79 proc., po wzroście względem poprzedniego o 0,40 pkt. proc.

Na czwartą pozycję spadła TVP2 (stacja ta miała jednak wzrost wynoszący 0,12 pkt. proc. do 8,66 proc. udziału).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 36,74 proc. do 38,02 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział tej stacji jednak zwiększył się o 0,67 pkt. proc. do 11,28 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 11,10 proc. (+ 0,70 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,72 pkt. proc. do 7,64 proc.), która wyprzedziła siostrzaną Jedynkę (- 0,10 pkt. proc. do 7,07 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,76 pkt. proc. do 11,07 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem. „M jak miłość” hitem tygodnia, „Fakty” najwyżej wśród dzienników

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rurku
Jaka oglądalność Twoja twarz brzmi znajomo?
14 12
odpowiedź
User
Obserwator
Mimo, że na Polsacie nie ma premier, to ma całkiem dobre wyniki oglądalności za styczeń-luty 2019, dodatku że Telewizyjna jedynka i dwójka przedłużyła ramówkę na zimę. Szału nie ma. Widać,że "Teleexpress" mocno stracił widzów, a miał o wiele,wiele więcej - czy "Wydarzenia" na tym zyskają, czy może "Fakty"? Zobaczymy.
12 20
odpowiedź
User
ALDEK
Jak z tego widać na TVP1 nie ma mocnych,mam nadzieje,że wiosenna ramówka potwierdzi jej dominację.
30 19
odpowiedź
User
Jgijg
Jaka oglądalność Wiecznej miłości?
10 11
odpowiedź
User
Widz
Mimo, że na Polsacie nie ma premier, to ma całkiem dobre wyniki oglądalności za styczeń-luty 2019, dodatku że Telewizyjna jedynka i dwójka przedłużyła ramówkę na zimę. Szału nie ma. Widać,że "Teleexpress" mocno stracił widzów, a miał o wiele,wiele więcej - czy "Wydarzenia" na tym zyskają, czy może "Fakty"? Zobaczymy.

Polsat za styczeń-luty 2019 ma ogromny spadek w porównaniu ze styczniem i lutym 2018.
16 10
odpowiedź