SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat liderem, TVP2 wyprzedziła TVP1 i TVN. „M jak miłość” hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP2: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”, a także dziennik TVN „Fakty”. Wśród stacji liderem był Polsat, a z czwartego na drugie miejsce awansowała Dwójka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 20 do 26 maja 2019 roku, najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,85 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 32,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi był medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 22 maja miał 3,24 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 22,26 proc.

Podium uzupełniają kulisy „M jak miłość”. Kilkuminutowy cykl TVP2 w poniedziałkowy wieczór miał 2,84 mln widzów (21,31 proc. udziału).

Tuż za podium znalazł się codzienny serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Produkcję w poniedziałek śledziło 2,84 mln widzów (SHR na poziomie 19,84 proc.).

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 21 maja na antenie tej stacji obejrzało 2,82 mln widzów (22,61 proc. udziału). Była to piąta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 2,29 mln widzów (emisja 21 maja; 11. pozycja). Do zestawienia top 20 na 20 pozycji uplasował się jeszcze „Teleexpress” Jedynki z 2,02 mln oglądających (czwartkowe wydanie).

Szósty w ogólnym rankingu był „Sopocki hit kabaretowy” (niedzielne kabarety w ramach Polsat SuperHit Festiwal 2019), który Polsat pokazał w niedzielnym prime-time. Relację tę śledziło 2,77 mln widzów, a jego SHR% wyniósł 19,27 proc.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,44 mln osób, co dało TVP2 26,84 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęły „Kuchenne rewolucje” (1,14 mln widzów; 22,16 proc. udziału), a podium uzupełnia „Sopocki hit kabaretowy” (1,08 mln widzów; 19,77 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,52 pkt. proc. do 11,05 proc.

Z czwartej na drugą lokatę awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,67 proc. (jednak w dół o 0,07 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN, który tydzień wcześniej był wiceliderem. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,62 proc., po spadku względem poprzedniego wynoszącym 0,51 pkt. proc.

Z trzeciej na czwartą pozycję spadła TVP1 (stacja ta miała 8,31 proc. udziału; w dół o 0,57 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 37,28 proc. do 36,65 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat, który wyprzedził TVN. Udział tej stacji zwiększył się o 1,08 pkt. proc. do 12,14 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 11,40 proc. (w dół o 0,62 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,22 pkt. proc. do 7,14 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,82 pkt. proc. do 4,96 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 1 pkt. proc. do 12,18 proc.).

Dołącz do dyskusji: Polsat liderem, TVP2 wyprzedziła TVP1 i TVN. „M jak miłość” hitem

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
A jaką oglądalność miał benefis Agnieszki Radwańskiej ?
odpowiedź
User
Wierny widz
Gratuluje Telewizji Polsat sukcesów tej wiosny. Niektórzy wróżyli klęskę tej stacji, ale widać,że tą teorię możemy sobie już wsadzić gdzieś.A tak poza tym widać, że "M jak miłość" coraz częściej nie przekracza 5 mln. Czyżby "M jak miłość" zaczynała wkraczać w kryzys oglądalności??? Po obserwacjach tygodniowych można na obecną chwilę tak wnioskować.
odpowiedź
User
dks
Jednak Polsat kicz festiwal nadal w cenie. Ludziom chyba nigdy się nie znudzi słuchanie Marylki i Zenka.
odpowiedź