SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła Polsat. „M jak miłość” hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale Dwójki „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz „Teleexpress” TVP1. Wśród stacji liderem była TVP1. Na drugie miejsce awansowała TVP2, która wyprzedziła Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

W minionym tygodniu - od 9 do 15 grudnia - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,90 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 32,38 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugiej pozycji uplasował się medyczny serial TVP2 „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 11 grudnia miał 3,38 mln oglądających, a jego udział w rynku wyniósł 23,01 proc.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym był „Teleexpress” TVP1, który 15 grudnia na antenie tej stacji w przerwie transmisji konkursu PŚ w skokach narciarskich obejrzało 3,23 mln widzów (24,33 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,10 mln widzów (emisja 11 grudnia; 7. pozycja). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się „Wiadomości” Jedynki z 2,55 mln oglądających (wtorkowe wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,24 mln oglądających (niedziela; 14. pozycja).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był serial „M jak miłość”, który miał 1,64 mln osób, co dało TVP2 29,37 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik TVN „Fakty” (1,14 mln widzów; 23,89 proc. udziału), a podium uzupełnia serial „Na dobre i na złe” (942 tys.; 17,38 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem. TVN24 przed TVP Info

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,22 pkt. proc. do 10,22 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,98 proc. (do góry o 0,06 pkt. proc.).

Na ostatnia lokatę podium spadł z kolei Polsat. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,68 proc. (spadek o 0,64 pkt. proc.).

Czwarty był TVN (stacja ta miała 7,53 proc. udziału; w dół o 0,64 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 36,41 proc. do 35,41 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział tej stacji zmniejszył się o 0,60 pkt. proc. do 10,21 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,78 proc. (w dół o 0,94 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,06 pkt. proc. do 7,85 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,43 pkt. proc. do 6,54 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (w dół o 0,59 pkt. proc. do 9,67 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła Polsat. „M jak miłość” hitem tygodnia

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
TVN tonie...
odpowiedź
User
Xyz
Czy TVN przypadkiem nie zbliża się do antyrekordu? 😂 TVP może jedynie dziękować że konkurencja odpuszcza zimę, a przypomnę tylko ze część nowości ma dopiero wystartować na głównych antenach..
odpowiedź
User
Gość X
A gdzie TVN7 i TV4?
odpowiedź