Nestea zachęca do "wypełniania każdego dnia radością"

Marka napoju Nestea (Maspex) w swojej nowej kampanii zachęca do czerpania radości z prostych przyjemności. Działania pod hasłem "Wypełnij każdy dzień radością z Nestea" prowadzi Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nestea zachęca do "wypełniania każdego dnia radością"

Kampania Nestea obejmuje telewizję oraz działania digitalowe – w tym krótkie spoty o długości 15 i 6 sekund  na YouTube.

Marka w wyjątkowo smakowitej formie prezentuje swoją orzeźwiającą ofertę – trzy najpopularniejsze w kategorii ice tea smaki: cytrynę, brzoskwinię i owoce cytrusowe. To połączenie herbaty, owoców i wody, które przypomina o tym, jak łatwo znaleźć w prostych rzeczach przyjemność.

Akcja jest adaptacją globalnej kreacji. Na polskim rynku za działania odpowiada dom mediowy Starcom.

W ubiegłym roku Grupa Maspex została właścicielem licencji Nestea na polskim rynku. Licencję marki Nestea posiadała poprzednio Hoop Polska. Firma przejęła ją na początku 2018 roku od Coca-Coli, która w swoim portfolio zastąpiła Nestea nową marką Fuzetea.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana