SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wyprze dasz? Dam!” reklamuje zniżki w Plusie (wideo)

Sieć Plus rozpoczęła kampanię reklamującą wyprzedaż smartfonów i zestawów do internetu. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Wyprze dasz? Dam!”, przygotowały firmy Change Communications i Media Direction OMD.

„Wyprze dasz? Dam!” reklamuje zniżki w Plusie (wideo)

W nowej kampanii Plusa prezentowane są urządzenia, które można obecnie kupić dużo taniej w taryfach abonamentowej, mix i internetowej w Plusie. I tak w Plus Abonament Samsung Galaxy SII kosztuje 149 zł, a nie jak wcześniej 1499 zł, a Nokia Lumia 900 - 49 zł, a nie 1399 zł (obie ceny obowiązują przy dwuletniej umowie na abonament 79,90 zł). W ofercie Plus Mix cena Nokii Lumia 610 wynosi złotówkę przy zawieraniu umowy na 36 zasileń po 50 zł. Natomiast w ramach taryfy Plus Internet router ZTE MF60 z tabletem Modecom FreeTAB 9701 kosztuje 59 zł (przy dwuletniej umowie na abonament 59,90 zł).



Hasło reklam tej oferty brzmi: „Wyprze dasz? Dam!”, a w spotach słowa te są jeszcze podkreślane poprzez powtarzanie przy użyciu odpowiedniego montażu. To druga kampania Plusa przygotowana przez agencję Change Communications i tak samo jak poprzednia - pod hasłem „Oba ma w jednym abonamencie” promująca smartfony i tablety we wspólnych ofertach od złotówki (przeczytaj więcej i obejrzyj spot) - opiera się na sloganie wykorzystującym dwuznaczną grę słowną. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet i outdoor. Spoty wyreżyserowała Joanna Rechnio, a wyprodukowała Agnieszka Wiewiórska. Polkomtel nie podaje, jak długo potrwa kampania.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wyprze dasz? Dam!” reklamuje zniżki w Plusie (wideo)

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
A
Kolejna żenująca reklama Plusa. Gratki.
10 9
odpowiedź
User
Kacia
Były kapitalne reklamy z udziałem Mumio - śmieszne, wpadające w oko i ucho. Aż czekało się na kolejną. To, co jest teraz, to żenada... Zarówno "oba ma" jak i ta obecna. Plus sobie niestety strzelił w piętę zmieniając agencje...
9 9
odpowiedź
User
Serzum
Co za kompletne nieporozumienie ta kampania. Dno, dno, dno. polkomtel musi rozważyć szybką change swojej agencji reklamowej.
9 9
odpowiedź
User
Iwan
Co za idiota wymyślił taką durną reklamę? Az mdli, nie wiem co gorsze czy debilna reklama małysza herbatki czy to badziewie, dno totalne tylko ludzi wkur...ia, az przychodzi ochota rzucic czyms w tv
10 8
odpowiedź
User
*
fatalne
9 8
odpowiedź