SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wyprzedaże w Fashion House reklamowane na autobusach

Na autobusach w Warszawie i na Śląsku trwa kampania reklamowa wyprzedaży w sklepach Fashion House. Akcję przygotowały firmy CAM Media i Starcom.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa wyprzedaży w Fashion House Outlet Center przebiega pod hasłem „Cenomania – Przeceny Przecen”. Taki przekaz ma podkreślać, jak wysokie są wprowadzone obniżki i zachęcać do zakupu najlepszych marek. Kampania jest skierowana zarówno do klientów tych sklepów, jak i osób, które w nich wcześniej nie były.

Zaplanowana na miesiąc akcja obejmuje nośniki zewnętrzne na autobusach miejskich w Warszawie i Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Produkcją i adaptacją layoutów zajęła się firma CAM Media, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wyprzedaże w Fashion House reklamowane na autobusach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl