SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wysokie Obcasy Extra” i „Newsweek Polska” w wersjach na iPada

W tym tygodniu ukazała się wersja na iPada magazynu „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). Na początku października multimedialną wersję tygodnika „Newsweek” wyda Axel Springer Polska.

Przeznaczona na iPada wersja „Wysokich Obcasów Extra” dostępna jest nieodpłatnie w internetowym sklepie AppStore. Zawiera szereg materiałów interaktywnych - m.in. filmy wideo z okładkowej sesji zdjęciowej Doroty Gardias i sesji mody z udziałem Doroty Wellman, animacje, jak również galerie zdjęć. Aplikacja została przygotowana w całości przez zespół Agory i jest promowana na łamach „Gazety Wyborczej” i w portalu Gazeta.pl.

- Dynamiczny rozwój i popularność nośników elektronicznych na rynku amerykańskim, a teraz europejskim, stwarza okazję, by nasi czytelnicy obcowali z „Gazetą Wyborczą” na wiele sposobów. Aplikacja na iPada jest niezwykle atrakcyjna. Daje ogromne możliwości graficzne, wydaje mi się wręcz stworzona do czytania świetnie przygotowanych magazynów. Nasi miłośnicy od dłuższego już czasu mogą nas czytać i oglądać w gazecie, w internecie, w telefonach komórkowych, w iPhonach. Teraz nadszedł kolejny krok, którym jest przygotowanie wersji na iPada „Wysokich Obcasów Extra” – mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Ławiński, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”, odpowiedzialny za przedsięwzięcia multimedialne.

Za ciosem postanowiło pójść także wydawnictwo Axel Springer Polska, które na początku października wypuści na rynek przygotowane z myślą o właścicielach iPadów multimedialne wydanie magazynu „Newsweek”. Jest ono przygotowywane wspólnie z firmą Mazda Motor Poland, która właśnie w tym wydaniu „Newsweeka” rozpocznie kampanię reklamową nowej Mazdy 6. W momencie ładowania aplikacji użytkownik zobaczy ekran, na którym zaprezentowany będzie przejeżdżający model samochodu. Co kilka stron redakcyjnych pojawiać się będzie interaktywny fullpage z informacjami na temat Mazdy 6.

Kampania promująca wspólny projekt Mazdy oraz Axel Springer Polska realizowana jest przez Mindshare Polska i obejmuje: „Newsweek”, „Forbes”, „Auto Świat”, „Przegląd Sportowy”, „Komputer Świat”, „Dziennik Gazetę Prawną” oraz „Puls Biznesu”. Reklamy będzie można zobaczyć także w serwisach internetowych wydawnictwa.

Dołącz do dyskusji: „Wysokie Obcasy Extra” i „Newsweek Polska” w wersjach na iPada

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wirtualnemedia?
"mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl" hehe tą wypowiedź z informacji prasowej zamieściły niemal wszystkie serwisy branżowe ;)))
odpowiedź