Wyszukiwarki wykorzystywane do szukania najtańszych produktów

Ponad 80 procent konsumentów uważa, że internet będzie wprzyszłości odgrywał coraz ważniejszą rolę w porównywaniu sklepów iszukaniu najniższych cen.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że w okresie kwiecień2007 - kwiecień 2008, odsetek wizyt w serwisach e-commercepochodzących z odnośników w wyszukiwarkach, zwiększył się z 39 do47 procent - informuje The Seattle Times.

Towarzyszył temu jednak niewielki wzrost sprzedaży w tego typuserwisach w ujęciu rocznym: z 25 do 27 procent.

Dane firmy badawczej pokazują, że użytkownicy często korzystająz wyszukiwarek, następnie odwiedzają serwis e-commerce, powracajądo wyników wyszukiwania i przypuszczalnie dokonują zakupu gdzieindziej - najprawdopodobniej w tradycyjnym sklepie lub na innejstronie w sieci.

Według comScore, aż 80 procent zakupów następujących poskorzystaniu z internetowych wyszukiwarek, dokonywanych jest wświecie rzeczywistym, po tym jak klienci trafią na najlepszą cenędanego produktu.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu