„Wytrzymały, smukły i lekki” w kampanii Asusa U36

W radiu, prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa notebooka Asus U36. Akcję pod hasłem „U36: Wytrzymały, smukły i lekki” producent przygotował wspólnie z domem mediowym Mediacom Warszawa.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania notebooka Asus U36 podkreśla jego najważniejsze zalety: obudowę o grubości tylko 19 mm, wagę wynoszącą jedynie 1,6 kg i procesor Intel Core i5. Grupą docelową akcji są osoby dużo podróżujące, m.in. biznesmeni, dla których notebook jest ważnym narzędziem pracy.

Akcja od początku marca obejmuje radio (Radio ZET i Radio Eska), prasę, internet (Ceneo, Allegro, PKP.pl, serwisy biznesowe i technologiczne z oferty Bizon media i ARBOtech, Gadu-Gadu, strony m.gazeta.pl, m.wyborcza.pl, m.wyborcza.biz, m.bankier.pl, m.money.pl i m.pb.pl – reklamy w telefonach Blackberry). Kreację kampanii – zaplanowanej do 5 kwietnia – firma Asus Polska przygotowała we własnym zakresie, natomiast za całość działań w internecie (kreacja, planowanie i zakup mediów) odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?