SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gessler, Wierzbicka, Wiejak i Kosel w „Wyzwaniu smaku Pepsi” (wideo)

Zaczęła się tegoroczna odsłona kampanii „Wyzwanie smaku Pepsi”. W akcji wezmą udział Lara Gessler, Marta Wierzbicka, Adam Wiejak i Jakob Kosel, za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe BBDO Warszawa, Artegence, Ewesa, Media Direction i Questia Communications Management Consultants.

W ramach akcji „Wyzwanie smaku” będzie można spróbować Pepsi i innego napoju typu cola, nieoznaczonych swoimi markami, i zdecydować, który lepiej smakuje. PepsiCo zapewnia, że warunki porównania napojów są obiektywne, tak żeby konsument przy wyborze kierował się wyłącznie smakiem.

W Polsce kampania jest organizowana siódmy raz. Obejmuje cykl eventów, podczas których oprócz degustacji Pepsi będzie można spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood.

- W tym roku po raz kolejny „Wyzwanie smaku Pepsi” zagości w wybranych polskich miastach, a już od czerwca w wielu różnych miejscach specjalne zespoły mobilne zachęcać będą do testowania wyborów smakowych - opisuje Katarzyna Rogowska, senior brand manager Pepsi. - Z kolei w weekendowych imprezach stacjonarnych towarzyszyć nam będą  influencerzy Stołu Pepsi: Lara Gessler, Marta Wierzbicka, Adam Wiejak i Jakob Kosel. Specjalnie na tę okazję stworzyli oni swoje autorskie dania, skomponowane z pomocą fanów. Podczas Wyzwania Smaku Pepsi uczestnicy będą mogli nie tylko spróbować tych oryginalnych dań, ale również wejść w interakcję z popularnymi influencerami - dodaje.

Zeszłoroczną odsłonę „Wyzwania smaku Pepsi” promowali youtuberzy - autorzy kanałów GlamPaula, Damian Kordas, 5 sposobów na, Dharni i Mandzio, a dwa lata temu akcję reklamował Filip Chajzer.

 

Działania reklamujące „Wyzwanie smaku Pepsi” jest prowadzona od 17 czerwca. Obejmuje telewizję (spot w wersji 15- i 30-sekundowej), internet (m.in. Player.pl, Facebook, YouTube, Instagram), radio oraz outdoor.

Spot do kampanii przygotowała agencja BBDO Warszawa, za działania w internecie odpowiada agencja Artegence, a za zakup mediów dom mediowy Media Direction. Organizacją eventów zajmuje się Ewesa, a działaniami public relations - Questia Communications Management Consultants.

Dołącz do dyskusji: Gessler, Wierzbicka, Wiejak i Kosel w „Wyzwaniu smaku Pepsi” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Eryk
Same nołnejmy.
0 0
odpowiedź
User
kola
A czy Pepsi ma w ogóle jakiś smak?
0 0
odpowiedź