Wzrost nakładów na reklamy w kinach

W ubiegłym roku wydatki na reklamy w kinach w USA zwiększyły się o18,5 procenta i wyniosły 539,9 miliona dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z najnowszych danych przedstawionych przez organizację CinemaAdvertising Council (CAC) wynika, że tempo tego wzrostu było wzeszłym roku szybsze niż w latach 2005 i 2006, kiedy wydatkizwiększały się na poziomie około 15 procent - informuje serwisMediaweek.

92 procent (494,6 miliona dolarów) tegorocznych nakładów zostałoprzeznaczonych na reklamy na ekranach, a pozostałe 8 procent (45,3miliona dolarów) na inne promocje w budynkach kin.

Pełniący funkcją prezydenta CAC Stu Ballatt prognozuje, żedwucyfrowy wzrost wydatków na reklamy w kinach będzie kontynuowany"co najmniej przez kilka najbliższych lat".

źródło: Mediaweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu