Wzrost popularności internetowych sklepów

W związku z trwającym sezonem świątecznych zakupów, brytyjscyinternauci coraz częściej odwiedzają sklepy online.

km
km
Udostępnij artykuł:

W czołowej dziesiątce najbardziej zyskujących na popularnościstron internetowych w październiku, sześć stanowiły serwisye-commerce - informuje serwis Marketing Charts, powołując się nadane firmy badawczej comScore.

Największy wzrost - o 54 procent w porównaniu z wrześniem - stałsię udziałem Woolworths Group plc, którego strony zanotowały 2,9miliona unikalnych odwiedzin. Zyskały również serwisy należące do:Boots plc (wzrost o 44 procent, 2,6 miliona unikalnych odwiedzin),Play.com (wzrost o 34 procent, 6,7 mln), Sony Online (wzrost o 22procent, 3,4 mln), Dixons Store Group (wzrost o 19 procent, 5,3mln) oraz HMV (wzrost o 15 procent, 4 mln).

W październiku najczęściej odwiedzaną przez brytyjskichużytkowników własnością internetową były strony należące do Google,które zanotowały 29,1 miliona unikalnych odwiedzin. Na kolejnychmiejscach znalazły się serwisy: Microsoftu (27,4 miliona unikalnychodwiedzin), eBay (22,2 mln), Yahoo (21,4 mln), BBC (18,9 mln), AskNetwork (15,9 mln), Amazon (14,3 mln), Wikipedii (14,2 mln), TimeWarner Network (14,2 mln) oraz Fox Interactive Media (12,7mln).

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem