Wzrost udziału internetu w 'torcie reklamowym'

Do 2008 udział internetu w całkowitych wydatkach na reklamę wzrośnie do 7 procent.

marketingvox-bs
marketingvox-bs
Udostępnij artykuł:

Jak podaje Zenith Optimedia wydatki na reklamę internetową wyniosą w 2008 roku 32,5 miliarda dolarów. Oznaczać to będzie 75-procentowy wzrost w porównaniu z odnotowanymi w 2005 roku 18,5 miliardami. Pozostałe prognozy agencji to 23,9 miliarda na rok 2006 oraz 28,6 miliarda na rok 2007.

Według Zenith Optimedia w minionym roku najwięcej wydano na reklamę on-line w sektorze usług finansowych – 1,6 miliarda dolarów. Dalsze pozycje zajęły firmy telekomunikacyjne (1,5 miliarda dolarów), sieci handlowe (1,3 miliarda) oraz producenci samochodów (700 milionów).

marketingvox-bs
Autor artykułu:
marketingvox-bs
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski