SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzrost wydatków na reklamy w wiadomościach e-mail

W latach 2007 - 2012 amerykańskie wydatki na reklamę w poczciee-mail zwiększą się z 1,2 do 2 miliardów dolarów.

W bieżącym roku amerykańscy użytkownicy korzystający z internetuw domu, otrzymują średnio 274 wiadomości e-mail tygodniowo -informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując sięna dane firmy badawczej Jupiter Research. W przypadku użytkownikówkorzystających z internetu w pracy, liczba ta jest wyższa o 30wiadomości.

Z kolei z badania firmy ROI Research wynika, że prawie 2/3amerykańskich internautów posiada co najmniej trzy aktywne adresye-mail. Z dwóch kont korzysta 29 procent, a z jednego zaledwie 6procent respondentów.

Aż 90 procent badanych korzysta z poczty elektronicznejwielokrotnie w ciągu dnia. Pod tym względem nie dorównuje jej żadneinne narzędzie komunikacji, takie jak smsy, RSS, blogi czypodcasty.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamy w wiadomościach e-mail

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl