Wzrost wydatków na reklamy w wyszukiwarce Yahoo

Yahoo nie jest w stanie zbliżyć się do Google pod względem liczbyużytkowników. Dobrze radzi sobie za to pod względem wydatkówprzeznaczanych na reklamę w jej wyszukiwarce.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje serwis ClickZ, powołując się na dane firmSearchIgnite i RBC Capital Markets, w III kwartale bieżącego rokureklamodawcy zwiększyli swoje wydatki na reklamę w wyszukiwarceYahoo o 7,8 procenta w porównaniu z II kwartałem.

Tymczasem Google w tym samym okresie zanotowało w tej kategoriiwzrost zaledwie o 0,8 procenta, jednocześnie tracąc udziały rynkowez 20,4 do 18,5 procenta. Niespodziewanie Yahoo wyprzedziło pod tymwzględem Google, znacznie zwiększając swoje udziały - z 8,5 aż do20,4 procenta.

Z kolei w przypadku MSN reklamodawcy zmniejszyli swoje wydatki o3,4 procenta, ale Microsoft zyskał pod względem udziałów w rynku: z5,1 do 5,8 procenta.

źródło: ClickZ

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję