SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzrost zauważalności reklamy kinowej

Badanie zapamiętania kampanii reklamowych zrealizowane na zlecenie brokera reklamy kinowej Best Marketing Promotion Agency wskazuje na decydującą rolę kina we wzroście zauważalności reklam

Badanie zapamiętania kampanii reklamowych zrealizowane na zlecenie brokera reklamy kinowej Best Marketing Promotion Agency wskazuje na decydującą rolę kina we wzroście zauważalności reklam. Badanie przeprowadzone zostało wśród widzów kinowych filmu Władca Pierścieni Dwie wieże (DAR) oraz na kontrolnej próbie osób, które nie byli w kinie w czasie 30 dni przed badaniem. Badaniem objęto 3 kampanie Idea, Pizza Ristorante oraz Wrangler.

Zapamiętanie reklam wspomagane grupą produktów wykazało, że najczęściej wymienianą marką operatora Telefonii komórkowej jest Idea GSM, druga w kolejności jest Era GSM a najmniej wskazań uzyskał Plus GSM. Kolejność jest taka sama w grupie zarówno "widzów" jak i "nie-widzów" kinowych. Występuje natomiast wzrost zauważalności kampanii reklamowych wśród "widowni kinowej", przy czym największa różnica występuje w przypadku marki Idea GSM (wzrost o 57% liczby wskazań zapamiętania reklam wśród "widzów" w stosunku do "nie-widzów").

Podobnie w przypadku pozostałych 2 badanych spotów badanie także wykazało minimum trzykrotny wzrost zauważalności kampanii reklamowej w grupie widowni kinowej w porównaniu do proby kontrolnej.

Badanie wykonała agencja Mareco Polska, która od wielu lat współpracuje z Best MP w zakresie badań reklamy kinowej. Best Marketing Promotion Agency jest brokerem reklamy kinowej. Obsługuje 150 kin w całej Polsce (w tym obiekty wielosalowe: Silver Screen, Vision, Helios, Atlantic, Kinoteka). Oferuje reklamę w bloku reklamowym, Follow-the-movie, czyli reklamę wyświetlaną wyłącznie przed wybranym filmem, Infografię - emisję planszy reklamowej na ekranie, sprzedaż pakietów sponsorskch największych dystrybutorów filmowych, akcje promocje w holach kinowych a także produkcję materiału reklamowego (Infografia) .

Dołącz do dyskusji: Wzrost zauważalności reklamy kinowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl