Xiaomi wprowadza na rynek phablet Mi Note. Cena od 370 dol.

Firma Xiaomi, największy chiński producent telefonów komórkowych rozpoczyna sprzedaż nowego modelu phabletu Mi Note, który ma konkurować z iPhonem 6 Plus i Galaxy Note 4.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Xiaomi wprowadza na rynek phablet Mi Note. Cena od 370 dol.
Xiaomi Mi Note

Mi Note został wyposażony w 4-rdzeniowy procesor Snapdragon 801 o prędkości 2,5 GHz. Wspierają go 3 GB pamięci RAM, a na dane producent przeznaczył (zależnie od wersji urządzenia) 16 lub 64 GB przestrzeni.

grafika

Obraz wyświetlany jest w rozdzielczości Full-HD na ekranie o przekątnej 5,7 cala, co plasuje Mi Note w segmencie phabletów - hybrydy smartfona i tabletu. Do dyspozycji użytkownika są dwie kamery. Główna oferuje jakość na poziomie 13 Mpix, zaś przednia utrwala obraz w rozdzielczości 4 Mpix. Urządzenie pracuje pod kontrolą systemu operacyjnego Android 4.4 KitKat.

grafika

Xiaomi zapowiada, że początkowo Mi Note będzie dostępny jedynie na rynku chińskim. Jego cena, w zależności od wersji ma wynosić od 370 do 450 dol. W II kwartale 2015 r. phablet ma trafić także do sprzedaży w Indiach, Indonezji, Malezji, Singapurze, Hong Kongu, na Tajwanie i Filipinach. Na razie nie wiadomo o dalszych planach rozszerzenia dystrybucji.

grafika

Eksperci rynku mobilnego, którzy mieli okazję przetestować Mi Note (jednym z nich jest Aloysius Low z serwisu CNET) podkreślają, że pod względem konstrukcyjnym i technologicznym urządzenie może konkurować z modelem iPhone 6 Plus firmy Apple, oraz Galaxy Note 4 Samsunga. Aparat posiada swój unikalny design, większą baterię (3000 mAh) i lepszą kamerę główną niż w wypadku iPhone’a 6 Plus. Jest także tańszy o ok. 400 dol. od swojego konkurenta z Cupertino. Jednak według specjalistów Mi Note może zagrozić raczej Samsungowi Galaxy Note 4, który pracuje na tej samej platformie co chiński produkt. Już teraz Xiaomi wypiera bowiem z rynków azjatyckich Samsunga, stając się największym dostawcą komórek w regionie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu