SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

YouTube Ads Leaderboard: Kubuś bez cukru, Castorama i Play na Kartę najpopularniejsze w lutym, marcu i kwietniu

Liderem lutowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard okazała się reklama napoju Kubuś w rapowym stylu. W marcu najlepszy wynik osiągnęło wideo sklepów Castorama, w którym wystąpili popularni youtuberzy. Kwiecień należał do Play, zaś reklama marki Lay’s pojawiła się we wszystkich zestawieniach.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Kubuś liderem lutego

„Kubuś cukru nie dodaje” to nazwa i główne hasło reklamy napoju Kubuś - marki polskiej Grupy Maspex. Klip z udziałem młodych aktorów zajął pierwsze miejsce w lutowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard. Dynamiczne wideo, które ma podkreślać, że soki i napoje Kubuś są produkowane bez dodatku cukru, utrzymane jest w hip-hopowym stylu. Za reklamę odpowiada agencja kreatywna Brainbox, za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

 

Drugi wynik w lutym br. należał do reklamy „Toyota Corolla GR Sport. Zakochaj się na nowo” wykorzystującej utwór „Don’t Stop Me Now” legendarnej grupy Queen.

 

Trzecią lokatę zajął spot McDonald’s o burgerze Maestro - „Maestro. Zakład, że znajdziesz swój ulubiony?”. Występują w nim Michał Żebrowski oraz Borys Szyc, a fabuła jest nawiązaniem do roli Żebrowskiego w “Ogniem i Mieczem”.

 

W zestawieniu znalazła się również reklama promująca program lojalnościowy Biedronki - „Kupuj z kartą Moja Biedronka i codziennie zdobywaj aż 15 zł w voucherze!”. Pierwszą piątkę zamyka wideo Lay’s „Filmy smakują lepiej z Lay's”.

 

 

Castorama najlepsza w marcu

Na najwyższym stopniu podium w marcu 2021 r. znalazł się spot Castoramy. W reklamie „Zamknięte sklepy? CASTORAMA CI POMOŻE!” popularni youtuberzy, prowadzący kanał „5 sposobów na” pokazują, że zakupy w Castoramie można robić nawet w momencie, gdy sklepy są zamknięte ze względu na obowiązujące obostrzenia. Klip jest kontynuacją kilkuletniej współpracy, jaką Castorama realizuje z popularnymi twórcami.

 

W marcu na drugim miejscu po raz kolejny znalazła się reklama „Toyota Corolla GR Sport. Zakochaj się na nowo”. Trzecie miejsce zajęła z kolei reklama sieci komórkowej Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej „Internet przez 6 miesięcy za 0 zł z telewizją PLAY NOW TV!”, która powróciła tym samym do rankingu (wcześniej znalazła się na szczycie styczniowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard). Czwarte miejsce należało do wspomnianej już reklamy McDonald’s Maestro, a na piątym uplasowała się ponownie reklama Lay’s.

Play zwycięzcą kwietnia

Kwietniowym liderem zestawienia YouTube Ads Leaderboard jest reklama sieci komórkowej Play. W reklamie „Play na Kartę masz? To grasz! Wygrywaj wielkie pieniądze w loterii Play” oprócz aktorów wcielających się w pracowników sieci - Barbary Kurdej-Szatan oraz Macieja Łagodzińskiego - możemy zobaczyć popularnego piosenkarza Kamila Bednarka. Spot informuje o loterii, w której uczestniczyć mogą osoby posiadające Play na Kartę i korzystające z aplikacji Play24. Agencją kreatywną odpowiedzialną za produkcję materiału jest Grandes Kochonos, zakup mediów zrealizowała agencja Mediacom.

 

Grandes Kochonos odpowiada także za kreację innego spotu sieci Play „Wyczuwasz promocje? W Play podwajamy gigabajty w każdym abonamencie!”, tym razem z udziałem aktorki Anny Muchy, który w kwietniowym zestawieniu uplasował się na drugiej pozycji. Trzeci wynik należy do marki Hochland, promującej nową kategorię produktów - „Hochland Sielski – Łańcuszek dobra”.

 

 

W spocie Virgin Mobile pt.: „W Virgin Mobile dziel się dobrem mobilnie I Za 15 zł masz rozmowy, SMS-y i 30 GB, a na start 100GB!”, który zajął czwarte miejsce, widzowie mogli zobaczyć popularnego kucharza i podróżnika - Roberta Makłowicza. Zestawienie, podobnie jak w lutym i marcu, zamknęła reklama Lay's.

 

Dołącz do dyskusji: YouTube Ads Leaderboard: Kubuś bez cukru, Castorama i Play na Kartę najpopularniejsze w lutym, marcu i kwietniu

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fyczDiugsXB
vbrjkfqDiugs
odpowiedź
User
EjvinBrurlBT
:)[url=http://sv-barrisol.ru/]:)[/url][url=http://agro-archive.ru/]:)[/url]:)
odpowiedź
User
agrohimkhgKA
Доброго времени суток господа!
Качественное удобрение - залог отличного урожая, поэтому так важно применять минеральные подкормки осенью, благодаря которым растениям удастся пережить зимний период и уцелеть от нашествия грызунов и насекомых. Однако классические (простые) подкормки несколько негативно воздействуют на качество распределения их по участку. Для того, чтобы исправить этот нюанс, рекомендуется использовать сложные удобрения, содержащие в себе азот, калий и фосфор.Минеральные удобрения содержат в себя следующие виды полезных микроэлементов:Азотные - прекрасно способствуют стремительному росту и развитию растений. Фосфатные - существенно повышают показатель урожайности, и улучшают качество продукции. Калийные - хорошо обеспечивают устойчивость растений к различным болезням, кроме того, такой урожай долго хранится и прекрасно переносит транспортировки.
Нам будет приятно видеть у нас на сайте
Увидимся!
https://www.povadino.site/viewtopic.php?f=2&t=151662&p=248670#p248670
http://www.dgxf-forum.com/home.php?mod=space&uid=593951
http://tonel.org/members/41483.html
https://typicaljeweler.com/forum/index.php?/topic/14966-%D0%B2%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D0%BD%D1%8B%D1%85-%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B9/
http://www.hallshot.jp/cp-bin/hsblog/index.php?eid=563#comments
odpowiedź