SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Blowek i Stuu na czele youtuberów gamingowych, Multi i GPlay najczęściej oceniani negatywnie (TOP10)

Już 16 polskich kanałów youtube’owych o grach wideo ma minimu milion subskrybentów, a liderami pod tym względem są Blowek i Stuu. W lutym najwięcej wyświetleń osiągnęły materiały na kanałach GPlay, Kaluch i RoxMb, a największy odsetek negatywnych ocen był na kanałach Multi, GPlay i Nolif.

Blowek i Stuu Article

Na koniec lutego kanał Blowka miał 3,44 mln subskrybentów, a kanał Stuu - 2,96 mln. Oba zyskały w ciągu miesiąca po 2 proc. stałych widzów - wynika z danych firmy SoTrender.

Kolejne 14 kanałów w zestawieniu miały od miliona do 1,8 mln subskrybentów. W lutym poziom miliona przekroczył Disowskyy.

W minionym miesiącu RoxMb zyskał 4 proc. subskrybentów, a Naruciak i Kaluch - po 3 proc.

W lutym materiały na kanale GPlay zanotowały 15,51 mln wyświetleń, o 8 proc. więcej niż miesiąc wcześniej. Treści na kanale Kaluch oglądano 14,48 mln razy, a na RoxMb - 14,17 mln razy. Na Multi liczba wyświetleń materiałów wzrosła w skali miesiąca o 10 proc. do 9,35 mln.

Każde nowe wideo Naruciaka przez pierwsze trzy dni od publikacji notowało 723,1 tys. odtworzeń, a nowy materiał Blowka - 618,3 tys.

Na kanale Blowka internauci wykonali w lutym 710,5 tys. różnych aktywności (komentarzy, „łapek w górę” i „łapek w dół”), średnio po 177,6 tys. w przeliczeniu na nowy materiał.

Na kanale Stuu zanotowano 626,6 tys. takich aktywności, a na RoxMb - 458,3 tys.

W przypadku kanału SargeThePlayer na nowe wideo przypadło średnio tylko 1,5 tys. aktywności internautów. Na kanale TheHogaty było to 3,3 tys., na Mattyniu - 5,6 tys., a na IsAmUxPompa - 6,1 tys.

Na kanale Multi zamieszczono w zeszłym miesiącu 16,5 tys. razy negatywnych ocen („łapek w dół”), co stanowiło 10 proc. wszystkich ocen.

Na GPlay i Nolif negatywne oceny stanowiły 7 proc. wszystkich, natomiast na IsAmUxPompa - tylko 1 proc., a na kanałach Stuu, Disowskyy, Eleven i LJayPL - po 2 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Blowek i Stuu na czele youtuberów gamingowych, Multi i GPlay najczęściej oceniani negatywnie (TOP10)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tylko że
żaden z nich nie nie jest (już) gamerem :) ah te dane z sotrender
17 8
odpowiedź
User
meme
Macie blad. Ta kategoria youtube powinna nazywac sie "rakowisko" albo "patologia"
23 8
odpowiedź
User
Mimi
Macie blad. Ta kategoria youtube powinna nazywac sie "rakowisko" albo "patologia"


Z Twojej kategorii wykluczyłabym SargeThePalyer. Z całej tej hałastry chłopak odwala kawał dobrej i rzetelnej roboty. Stawiałabym go za przykład kultury i oddania sprawie. To taki drugi Kuba Klawiter, tylko że związany na poważnie z graniem, szanujący swoich odbiorców.
18 9
odpowiedź
User
Order
90% kanałów dla dzieciaków i to dosłownie, przeważnie nikt 20+ czy 25+ nie wytrzyma więcej jak minute czy dwie. Dzieci tworzą dla dzieci czy gimnazjalistów. A jednak sporo graczy to ludzie dorośli, pracujący, czasami posiadający rodzinę. Ich krzyki, wygłupy, sposób zachowania jak kogoś z ADHD raczej nie bawi. Nawet na kanale tvgry połowa jak nie 70% treści na podobny styl.
Btw subskrypcja nie oznacza stałego widza, ani tego że ktoś obejrzał nawet minutę z nowego video. Tak jak zakup gry nie oznacza, że ktoś ją przeszedł lub nawet uruchomił. Statystyki mówią, że gry kurzą się na cyfrowych półkach. A na to ludzie wydają realne pieniądze.
19 11
odpowiedź
User
milluuj
niezłe kanały gamingowe jak tam ponad połowa juz nie nagrywa gier tylko vlogi itp
8 8
odpowiedź