Reklamy Lubelli, Biedronki i Play najpopularniejsze na polskim YouTube

W pierwszym kwartale 2022 roku w polskim YouTube najpopularniejszą reklamą był spot z kurami Lubelli - wynika z zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Na podium znalazły się także reklamy Biedronki i Playa.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Reklamy Lubelli, Biedronki i Play najpopularniejsze na polskim YouTube

YouTube Ads Leaderboard to kwartalne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Kury Lubelli rządzą

Według obecnego, kwartalnego zestawienia najpopularniejsze na YT były kurki nioski promujące w spocie markę Lubella. Reklama Lubella Koko Jambo została przygotowana we współpracy agencji mediowej Starcom i agencji kreatywnej Feeders.

 

Na drugim miejscu uplasowała się wielka loteria Biedronki WYGRAJ PÓŁ MILIONA. Media zostały zakupione przez Wavemaker Polska, a stroną kreatywną projektu zajęła się agencja Duda Polska.

 

Trzecie miejsce na podium zajmuje Play, ze swoją nową reklamą: Nawet 200 GB za darmo w Play na Kartę! Kup starter i odbierz prezent. Za stworzenie spotu odpowiadają Vito Bambino oraz agencje Grandes Kochonos i Mediacom.

Czytaj także: Koniec YouTube Go

 

Tuż poza podium znalazła się nowa reklama McDonald's Maestro. Powiedz: cheeeddar! z Borysem Szycem i Michałem Żebrowskim. Za spotem stoją DDB i OMD.

 

Pierwszą piątkę zamyka animowana reklama Pracuj.pl, w której oglądamy ośmiornicę Oktawię Mackę, która „ma rękę do wszystkiego”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi