YouTube szykuje interaktywne filmy. Widzowie zdecydują o losach bohaterów

Serwis YouTube przygotowuje nowy format interaktywnych treści, w którym widzowie będą wybierać losy bohaterów występujących na ekranie. W ofercie mają się pojawić widowiska, filmy i seriale. Firma prowadzi rekrutację pracowników do nowego projektu, za który odpowiada Ben Relles, a za kilka tygodni chce zaprezentować bardziej szczegółową ofertę.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
YouTube szykuje interaktywne filmy. Widzowie zdecydują o losach bohaterów

Jako pierwszy interaktywne firmy wprowadził do swojej biblioteki serwis Netflix, początkowo były to treści przeznaczone dla dzieci, później zaś pierwszy pełny odcinek serialu „Black Mirror” zatytułowany „Bandersnatch”, który okazał się sporym sukcesem.

Jak informuje Bloomberg podobne plany do Netfliksa ma także należący do Google serwis YouTube. Zgodnie z tymi informacjami YouTube tworzy zespół, który będzie odpowiedzialny za przygotowanie interaktywnych treści – widowisk, seriali i filmów, w których widzowie będą mogli wybrać różne wersje scenariusza i w konsekwencji oglądać określony przebieg akcji na ekranie.

Na czele zespołu tworzącego nowy format stanął Ben Relles, który pracuje w YouTube od ośmiu lat przygotowując oryginalne treści dla platformy. W rozmowie z Bloombergiem Susanne Daniels, szefowa YT ds. programowych przyznaje, że obecna technologia dala twórcom zupełnie nowe narzędzia pozwalające przenieść filmy czy seriale na nowy poziom i zaoferować widzom niespotykaną dotąd formę rozrywki.

Na razie nie wiadomo kiedy YouTube miałby wprowadzić do oferty nowy interaktywny format, jednak według planów pierwsze dokładniejsze informacje na temat takich programów zostaną oficjalnie ujawnione w ciągu kilku nadchodzących tygodni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały